Eksens Syn på deg

Min forrige ex tror jeg ikke tenker noe vondt om meg og jeg tenker ikke noe vondt om henne heller. Vi hadde et turbulent forhold, spesielt på slutten, så etter at hun var utro så sa jeg takk for meg. Jeg er nå gift med verdens beste jente og vi venter vårt første barn neste år.
 
Han ene virker ikke, så han tenker mye på meg vet jeg. Så mye at forloveden hans sendte meg melding og ba meg sende han melding etter et jordskjelv som inntraff da de var på ferie, fordi han syns det var trist at jeg ikke spurte hvordan det gikk med han. 8 år etter bruddet og 7,5 år etter at jeg sletta all kontaktinformasjon. Og 6 år etter han traff forloveden sin.
Noen ganger skjønner jeg ingenting når jeg må forholde meg til han [emoji23]

De andre tror jeg tenker at det var hyggelig den gang da.
 
Han ene virker ikke, så han tenker mye på meg vet jeg. Så mye at forloveden hans sendte meg melding og ba meg sende han melding etter et jordskjelv som inntraff da de var på ferie, fordi han syns det var trist at jeg ikke spurte hvordan det gikk med han. 8 år etter bruddet og 7,5 år etter at jeg sletta all kontaktinformasjon. Og 6 år etter han traff forloveden sin.
Noen ganger skjønner jeg ingenting når jeg må forholde meg til han [emoji23]

De andre tror jeg tenker at det var hyggelig den gang da.

Oi da, det var sært! Stakkars forloveden hans da :eek:
 
Oi da, det var sært! Stakkars forloveden hans da :eek:

Jeg syns så synd på henne! For jeg mener jo at hun ikke skal finne seg i det, men det gjør hun jo... hadde min mann vært så opphengt i sin eks, hadde vi aldri blitt gift [emoji85]
 
Jeg syns så synd på henne! For jeg mener jo at hun ikke skal finne seg i det, men det gjør hun jo... hadde min mann vært så opphengt i sin eks, hadde vi aldri blitt gift [emoji85]

Sant vel! Huff! Eller kanskje du er over gjennomsnittet flott, sånn at hun godt skjønner at han er så opphengt i deg? :D
 
Ingen aning hva de syntes om meg, eller evt. sier om meg. Selv svarer jeg ærlig hvis noen spør meg, men snakker egentlig aldri om de. Det er lukkede kapitler, som har gitt meg erfaringer på godt og vondt. Noen av eksene mine unngår jeg som pesten, mens andre kan jeg gjerne snakke med. Det er jo nesten 10 år siden jeg hadde en annen kjæreste, og siden vi ikke er i samme omgangskrets kjenner jeg de egentlig ikke lengre. Tror ikke mine erfaringer med de sier så mye om de i dag.

Tipper at de sier at jeg er en grei jente? Har også hørt at en av de sa at jeg var grådig god til å kline:rolleyes: Men hvis noen spør meg: Det er en og annen jeg aldri vil se igjen, mens resten ønsker jeg alt det beste for :) (Er ikke SÅ mange, altså.:hilarious:)
 
Nå er det et år siden den 2.5 år lange stalkingen etter bruddet ga seg, så håper at han tenker lite på meg og om meg.
 
Back
Topp