Eksen plopper opp i livet mitt hele tiden!!

Bruker75in

Andre møte med forumet
Det ble slutt for 1.5 år siden av mange grunner, men han er nok en person jeg alltid vil ha følelser for. Han var min første kjærlighet og jeg hans. Nå skal jeg ha barn med en FANTASTISK herlig mann. Han var bestekompisen min før vi ble kjærester. :)
Problemet er at eksen min dukker opp i livet mitt med et par måneders mellomrom. I går, helt ut av det blå, fikk jeg ei mld fra han. Helt random mld, ingenting å svare på. En mnd tidligere var han plutselig på jobben min.
OG JEG GREIER IKKE Å SLUTTE OG TENKE PÅ HAN. :( bruker kanskje en uke på å slutte og tenke på han også dukker han plutselig opp igjen.
Dumme hodet mitt og dumme eks!!

Puh! Måtte bare ha en utblåsning...

Kanskje du skulle snakket med han og bedt han holde seg unna??
Enig her,snakk med han og be han holde seg unna deg....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg hadde bedt han om å holde seg unna. Helt klart!
Xer vil ofte kunne tulle til ens følelser om man vil eller ei. Best å bare holde seg unna ja.

Be han om og holde seg unna, ellers fortsetter det nok sånn, og det er det jo ingen grunn til:)

signerer de over her at du bør gi han beskjed om å holde seg unna..Er du virkelig helt ferdig med han? spør fordi du skriver at det kan ta 1 uke før du glemmer han..

For det første; Hvoror ble det slutt? Det er alltid en grunn for det. Tenk på det!
Og det andre; Det vil aldri gå, hverdagen kommer fortere enn du tror. Gresset er IKKE grønnere på den andre siden!
Og tilslutt; be han holde seg unna.

Har akkurat samme problemet med min eks. Vært over i 2år, men han dukker opp innimellom for å "sjekke ståa" virker det som. Jeg og kjæresten skal ha barn..noe eksen er fullstendig klar over. Men alikevel klarer han ikke å holde seg unna. Ringer, sender mld, dukker plutselig opp hvor jeg er osv.. Han gikk fra meg etter tre år, men fikk meg alltid tilbake når det passet han. Slik var det frem til i sommer da jeg innså hvor mye han skadet meg psykisk med dette. Jeg kom aldri over han. Når jeg fikk noen mnd å komme til hektene på så møtte jeg min nåværende kjæreste. Ble gravide med en gang, og kunne ikke hatt det bedre :D Jeg klarer nå å holde eksen på en såpass bra avstand til at han ikke får ødelagt det jeg har bygd opp. Klarer kun å se på årsaken til at det ikke fungerte mellom oss, og den behandlingen jeg har fått de siste årene. Aner ikke hvordan dere hadde det..men uansett er det bare å være sterk. Tenk på hva du har i livet ditt nå, og hvor mye det betyr for deg. Det fungerer ihvertfall her :D

Stusser litt på hvorfor du ikke har bedt han om å holde avstand jeg da..?

Stusser litt på hvorfor du ikke har bedt han om å holde avstand jeg da..?

Ja,og som du sier; du vil alltid ha følelser for han.... Hm. Virker ikke ut som om du er over han i det hele tatt?
Jeg ville tatt meg en prat med han..
Jeg hadde det slik med min eks,som jeg gjorde det slutt med etter 3 år...
Fikk meg ny kjæreste fort(som jeg er gift med idag).
Han ringte meg sikkert 4-5 ganger daglig i noen måneder.
Jeg likte han som en venn,men det funket ikke. Han ville ha meg tilbake.
Han ble utrolig såret da jeg hadde funnet meg en ny... Og forsto det bare ikke!

Det tok ca 2 år etter at det ble slutt,til vi mistet kontakten.
Jeg var jo glad i han,på en kompismåte. SÅ var vanskelig....
Men,jeg måtte si : Jeg er nå gift og gravid,og vi kan ikke snakke sammen hele tiden.
Jeg har en mann i livet mitt nå osv.

Lykke til :)

Back
Topp