Eksem?

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
Noen som vet hva dette er? Snuppa på 19 mnd har hatt det ca 1 uke nå og hatt feber noen dager. Generelt forkjølet i det siste så trodde først det bare var tørrhet pga snørr men det sprer seg og nå blitt mer prikkete og sår.
Hun tar seg mye inni munne og har mye spytt
Er mer enn det som kommer frem av bildet
d245dfca5cd1faf467b89461fad27c89
76da1125dedf172d9544be30b747b886

Hånd fot munn? Eller er det bare ved munnen?
Ellers får mini her litt utslett rundt munnen når han er syk, men ikke sånn "tørt" da.. det er pga at feberen øker spyttproduksjonen og med smokk er det en dårlig kombo :-)

Ikke noe tegn på hånd eller fot, men tanken har streifet meg :)
Ikke smokkbruk her så er ikke det... nå er det ikke så tørt og det er kommet noen røde prikker helg opp til øyet.

Mi var også slik for en stund siden, først feber og så massevis av prikker i og rundt munnen. Ingenting på hender og føtter. Dog ble jeg smittet (antar vi) og fikk blemmer både i munnen og på hendene, så jeg regner med det var hånd-, fot- og munn-syken vi hadde. En mild variant (men herre min hatt så vondt det var). Snuppa her siklet helt enormt når det sto på, men det er ganske vanlig når de har vondt i halsen fikk jeg høre.

Kan være hånd,fot og munnsykdom.. mi har akkurat hatt det, og hun hadde kun inni munnen, rundt munnen og i underlivet.. også vanlig med utslett i underlivet..

Back
Topp