eksem

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Anna Theresa fikk noen utslett på fredagen men det var bare 3-4 små så tenkte ikke mere på det..
så i går når jeg skulle stelle henne i går og hu var full av utslett på hele kroppen så bestemte meg for å se det til i dag..
i dag var hu ennå værre så ringte legen og fikk time 2 timer seinere..
hu hadde vist eksem og fikk en salve og utslettet skulle være borte om et par dager og vi skulle tilbake til torsdag..
Men hu klør jo så fært så hu har nesten ikke sovi siden lørdag så vi er ganske slitene begge to og hu har begynt å spise mindre stakkars..
Så værker mammahjerte mitt siden du skal smøres 3 ganger om dagen og hu hyler for det gjør vondt så hu har stortsett liggi i bleia inpakket i teppe men fikk tredd på henne en stor pysj siden hu sparker av seg alt og la et teppe over siden hu er så varm..

dette blei lagt å rotete..
men la ved et bilde av den fineste armen og der som hun er værst med utsletta er hu hoven å stakkars..

Uff..stakars lita!! Håper salva hjelper da! God bedring [:)]

Klem fra BA og Janne

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Uff, det der så ikke godt ut... Får håpe salva funker og at det snart er borte...

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Uff, det der så ikke godt ut... Får håpe salva funker og at det snart er borte...

uff, ikkje kjekt for ei mor å sjå at lille babyen ikkje har det bra. Håpe kremen hjelpe og at ho snart blir heilt frisk igjen!

Klem fra oss to[;)]

ORIGINAL: bondekone

uff stakkars litta

linger på det jeg har av eksem,hva slags krem fikk du

hu fikk mildison lipid

jeg håper bare ikke hu blir like ille som meg jeg.. men henners er ikke tørt å sprekker sånn som mitt så jeg bare krysser fingrene for at de forsvinner nå jeg..

ORIGINAL: knerthen

uff stakkars litta

linger på det jeg har av eksem,hva slags krem fikk du

hu fikk mildison lipid

jeg håper bare ikke hu blir like ille som meg jeg.. men henners er ikke tørt å sprekker sånn som mitt så jeg bare krysser fingrene for at de forsvinner nå jeg..
det blir mitt og hvis jeg ikke behadler det med en gang,jeg bruker locoid 0,5
får håpe ho slipper det, har psoriasses i tilleg jeg da[:'(] guttungen har ikke fått noe slikt så håper madicken slipper også

jeg er livredd hu her skal få psoriasses jeg.. men det er mye eksem og psoriasses i familien..
eksemen min ligner mer å å mer på sporiassesen til bestemor for hver gang jeg får utbrudd og nå tar ikke salva det lenger heller.. jeg har locoid 0,1 men man kan vist ikke få sterkere til ansiktet..[&o][:'(]

Back
Topp