Eksem+gravid

Beate1

Elsker forumet
Jeg har hatt eksem igjennom hele svanerskapet, gått litt opp og ned med eksem..

Jeg begynner å merke det nu at det begynner å klø.. hvist dette forsette kan jeg ikke amme.. da må jeg ta behandling av betnovat igjen..  vil ikke at det skal bli betent igjen...:(  jeg går på over med 6 dager nu..

betnovat er ei salve du smører på? isåfall så er kan du amme selv om du bahandler eksemen med betnovat [:)]

men hvis det begynner å klø så kan det være svangerskapskløe så plager i tillegg.. så hvis du er 6 dager over termin så ville jeg kontaktet lege eller jm for å få det sjekket..

ORIGINAL: cadenza

betnovat er ei salve du smører på? isåfall så er kan du amme selv om du bahandler eksemen med betnovat [:)]

men hvis det begynner å klø så kan det være svangerskapskløe så plager i tillegg.. så hvis du er 6 dager over termin så ville jeg kontaktet lege eller jm for å få det sjekket..

Kansje det...  kan jo ringe føden i dag å høre... det har hvert ganske stabilt i de siste mnd.. tenkte å ringe etter jeg har hvert å fått akupunktur...

Er en eksemsalve som er stesolid i..

ORIGINAL: Beate1

Er en eksemsalve som er stesolid i..

ja men du kan amme selv om du bruker den.. dette står på nettet om bruk: Overgang i morsmelk: Ved topikal applikasjon av begrensede hudområder er det lite sannsynlig at barn som ammes påvirkes. Brystene må ikke påsmøres rett før amming.

kort uttdrag fra felleskatalogen..

Back
Topp