Eksamenstid..

GlædeMæMasse

Forelsket i forumet
Æ klarer ikke å få lest et eneste ord eller gjort en eneste oppgave til eksamen... E utrolig sliten og litt kvalm pga graviditeten, og i tilllegg så begynner æ å bli  forkjølt. Sjønner ikke kordan æ ska klare å forberede mæ til 4 eksamena før jul.. Det e visst ikke bare bare å være gravid og samtidig studere for å bli sivilingeniør =p Nån andre som sliter med utdanninga om dagen?

Jeg og syntes det er tøft om dagen. Sliter med forferdelig kvalme og hodepine. Har bare en eksmen før jul, men mye oppmøte pliktig undervisning. Gruer meg til hver eneste dag...

har ingen eksamener nå til jul, noe som passer meg veldig fint! Skal ha en fremføring om et par uker og en innlevering men så er jeg ferdig med dette semesteret! Er ikke bare bare alltid å studere ved siden av graviditet/barn - men det går skal du se!  Nå har jo jeg et annet studie enn deg, men dette er min andre graviditet i løpet av studiet - uten permisjon

Godt å høre at det ikke bare e æ som syns det e slitsomt i allefall =) Æ syns du e utrolig tøff -kommersnart- som ikke tar permisjon! Kordan i alle dager har du klart d?!? E det kjæresten din som har vært hjæmme da eller? Har planer om å bare ta nån få eksamena det første året etter lillingen kommer, sånn at æ hvertfall får gjort nåkka. Men fullt studie e æ 100% sikker på at æ ikke klarer.. men så har æ også vældig lyst til å være endel hjæmme med den lille =)

Nå glemte jeg helt å skrive at jeg tar studiet på deltid, 75%. Er på skolen 3 dager i uka men 3/4ukers mellomrom - så er ikke på skolen så mye! Er derfor jeg ikke har tatt permisjon, hadde ikke klart det viss jeg studerte på fulltid med alle forelesninger og alt. Praksisperioder er verre men til nå har skolen vert veldig fleksible og sist gang fikk jeg utsette noen innleveringer pga jeg fødte - så de er ikke helt firkanta, heldigvis! 

Jeg hadde jenta med på skolen frem til hun var 4 mnd - da hun ikke sov så mye lenger 

Back
Topp