Eksamenstid og kvalme!

Janne34

Andre møte med forumet
Hjelp! Jeg har eksamen i morgen! Flere gravide som er midt i eksamenstid? Kjenner på kroppen at det er tøft å ha eksamen, samtidig som jeg er kvalm og kaster opp! Gruer meg mildt sagt til i morgen. Men, det verste som kan skje, er vel bare at jeg kaster opp i eksamenlokalet! Haha! Jeg synes det er utrolig flaut å tenke på, men det er bare slik det er å være gravid!
Har heldigvis fått 1 time ekstra på alle mine eksamener før jul! Føler dette hjelper utrolig mye!! Mye tid går nok bort til wc-besøk og til spising.. Må spise noe hele tiden for å holde kvalmen litt i sjakk! :)
Lykkeønsker til alle dere andre gravide studenter der ute! :) Vi klarer dette!!

Lykke til på eksamen! :-) Krysser for at du slipper å gå ut for å kaste opp :-)

Jeg er også inne i eksamensperioden! Uff, er ikke noe deilig når det er sånn!
Du får snakke med eksamensvaktene og si at hvis du rekker opp hånden, så MÅ du løpe!

Lykke til :)

Oi! Glad det ikke er meg! :p et stort lykketil, og klapp på skuldra til dere!

Lykke til!

Ja :/ trøtt og null motivasjon. Siste eksamen torsdag. :/ muntlig! Skulle ikke vært lov. Gleder meg til laaaaaang juleferie helt til neste år :D

Masse lykketil, og måtte kvelmen olde seg laaangt borte :)

Takk for lykkeønsker. Det trenger jeg i år! :) Jeg sier som legen min sa: "Du er heldigvis ikke syk på eksamen, bare gravid..!" Det er jo noe i det.. Hadde vært verre å sittet på eksamen med spysjuka..! :P

Back
Topp