eksamenstid og fødsel...

Funnyt

Betatt av forumet
Noen andre som forsøker å gjennomføre et studieår nå rundt fødselstid? Har termin 26 april og eksamen 26 mai. Er så spent på om jeg klarer å gjennomføre det. Så sant ting fungerer med babyen så skal mamma sitte uten for eksamenslokalet med veslegutt så jeg bare kan gå ut å amme. Er veldig spent på hvordan det går. Sitter å leser masse til eksamen nå så jeg slipper å lese så mye etter nurket har kommet... Hvordan gjør dere andre det?

Jeg skal ikke ha eksamen denne ganegn, men da jeg fikk nr to for 6 år siden gikk jeg opp til 3 avd. juss eksamen 5 uker etter fødsel.
Jeg fikk egent rom og ekstra tid for å amme. Mannen min prøvde å komme med snuooa når hun var sultne første dagen, men vi fant ut at det var letter om jeg pumpet og han hantet melken og gav henne. Jeg hadde eksamen i 3 dager. Mutlig eksamen tok jeg når jenta var 3 mnd, da hadde jeg henne med på armen. Måtte ta en ammepause, da hun var urolig med dette godtok sensorene.

Hvis du er innstilt på at det sakl gå bra, så gjør det nok det. Lykke til!!!!

*sniker fra mai*

Jeg har termin 6. mai, og har fire skoleeksamener mellom 28.mai til 14. juni. Jeg har snakket med rådgiver om dette, og fått forlenget eksamenstid og tillatelse til å gå ut for å amme.

I tillegg har vi snakket om hva som skjer hvis jeg faktisk ikke greier å gjennomføre eksamenene. Da fikk jeg beskjed om at jeg bare skulle ta med fødselsattesten og f.eks en sykmelding fra legen min. Da ville jeg få ta de opp på nytt, uten at jeg har brukt noen av de tre sjansene mine.

Dessverre er motivasjonen veldig dårlig akkurat nå, det eneste som står i tankene mine er fødsel, så blir litt for lite lesing :/

Håper du greier å gjennomføre eksamen, masse lykke til! :D

Jeg skal ha 5 eksamener i løpet av mai og har fått 1 time ekstra tid for amming.. Mamma skal være med for å trille ham også sier hun ifra når han er sulten[:)]
Så satser på at det går fint[:)] Fortsetter han å være så rolig som han er nå, så skal nok alt gå bra[:)]

Ja, jeg har en eksamen i mai (men det er bare hjemmeeksamen) og en i juni, hadde en for to uker siden! Gjennomførte to eksamener sist også, etter lillemann ble født for to år siden, gikk fint det[:)] Blir ikke så mye lesing, men har bestemt meg for at jeg er fornøyd hvis jeg står, er mye som skjer rundt meg nå med toåring hjemme og baby på vei, ikke den ideelle situasjon for en student[;)] Så nå vil jeg bare bli ferdig med det[:)]

Jeg har en del obligatorisk undervisning nå i April og noen dager i mai. Pluss eksamen 14 mai og 14 juni.. Prøver å få levert alle oppgavene som skal være godkjent for at jeg skal få gå opp til eksamen.. Men er ikke super motivert, men trøster meg med at hvis jeg klarer "alt" nå, slipper jeg å lese i sommer.. [;)]

Back
Topp