Eksamensperioden! (noen studenter her?)

kattungen

Glad i forumet
Åh, i dag starter første eksamen, og kommende uke går det slag i slag med skoleeksamen i dag, hjemmeeksamen som skal leveres på fredag (får den i dag), skoleeksamen mandag OG tirsdag, hjemmeeksamen igjen fra 22. Mai og så ny (og heldigvis siste!) skoleeksamen 7. Juni!

Aner ikke hvordan jeg skal orke alt sammen, er jo allerede så sliten, og nå har jeg "endelig" fått voksesmerter i livmoren så jeg går jo rundt og er bekymra hele tiden også... Heldigvis har jeg ikke jobb å tenke på for tiden, hadde jeg hatt det i tillegg hadde jeg vel dukka under nå :P

Hvordan løser dere andre studenter elsamensperioden?

Her går det også i eksamener :P

Må lage meg en streng plan som tar for seg litt lesing hver dag (i lang tid :P ) da jeg fort kan bli trøtt og gi opp lesinga.. hehe huff, jaja ikke så alt for mange eksamener igjen nå til jeg er ferdig utdannet :D

Hva du studerer?

Ja sitte med samme greia her, å hjelpe ikkje på med at kroppen e heilt tom for all energi, har lyst å bare sove heile dagen, mangla virkelig på motivasjon her å. Men prøve å tenke kor deilig det skal bli å være ferdig å ta sommerferie, må jo gjennom det. Så prøve å sette mål for hver dag, så blir det nokken daga om e hardere enn andre, så da får e bare ta igjen ekstra dei dagane e har litt mer energi.

Her går det også i eksamener :P

Må lage meg en streng plan som tar for seg litt lesing hver dag (i lang tid :P ) da jeg fort kan bli trøtt og gi opp lesinga.. hehe huff, jaja ikke så alt for mange eksamener igjen nå til jeg er ferdig utdannet :D

Hva du studerer?

Studerer sykepleie og kriminologi, så jeg har nok å holde fingrene i :P

Så flink du er som klarer å følge en leseplan! Det er jeg absolutt ikke flink på... :( Hva studerer du. :)

Ja sitte med samme greia her, å hjelpe ikkje på med at kroppen e heilt tom for all energi, har lyst å bare sove heile dagen, mangla virkelig på motivasjon her å. Men prøve å tenke kor deilig det skal bli å være ferdig å ta sommerferie, må jo gjennom det. Så prøve å sette mål for hver dag, så blir det nokken daga om e hardere enn andre, så da får e bare ta igjen ekstra dei dagane e har litt mer energi.

Det er sånn jeg tenker også, men så var det plutselig grufult mange ting på rad her :P

Studerer sykepleie og kriminologi, så jeg har nok å holde fingrene i :p

Så flink du er som klarer å følge en leseplan! Det er jeg absolutt ikke flink på... :( Hva studerer du. :)

Ideen om en leseplan er i hvertfall god, så gjenstår det å se hvor godt det går, sov i dag fra klokken 13-14 ca på dagen, aldri hatt behov for det før og det går litt ut over planen... :P
Så jeg merker at om jeg får nok søvn så går det litt bedre i hvertfall... Sykepleie og kriminologi høres veldig spennende ut :) Hva kriminologi går ut på? Selv har jeg hatt et fag som heter rettsgenetikk, hvor vi lærte om hvordan DNA kan felle en kriminell..

Her går det i master i risikostyring (røper sikkert litt hvem jeg er nå, for klassen er ikke så stor.. jaja), snart ferdig med mitt fjerde år :)

Har eksamensperiode jeg også... utrolig stressende! Spesielt da jeg har vært så dårlig at jeg ikke har kommet meg noe særlig opp for å lese. Jeg har rett og slett bare gått ned fra mitt mål om A på alt til et mål om å bestå - tar av mye av presset :) Ny eksamen på mandag, så må nok prøve å stormlese litt i helga ;)

Jeg både jobber 100%og studerer, var stress nok før, og kan ikke si det ble noe bedre nå:P Jeg har allerede kuttet ut to fag, så nå har jeg bare 4 bøker å pløye meg igjennom, og har heldigvis kommet igjennom 2 av de (eksamen i begynnelsen av juni). Jeg setter meg små mål, og leser 20 minutt av gangen et par kvelder i uka og hele helga. Leser 20 minutt, tar 10 min pause.
Var "heldigvis" sykemeldt en stund og da fikk jeg lest endel hver dag. Det var digg:) :excited001

Jeg holder også på ned eksamener, passer ikke godt med ekstrem svangerskapskvalme, men har hatt to stk, og skal ha 3 imorgen :)

Eksamener her også... Ble heldigvis fritrekt fra skriftlig!! :D
Hadde norsk skriftlig i går. Muntlig om 2 uker... Har ikke orket å deltatt på prøveeksamener, for enten sover jeg, ellers så er jeg spyferdig.. Så orker ikke jobbe og forberede så masse hjemme.. :/

Jeg tenkte å bli student.... Har akkurat søkt om opptak til masteremne ved UIT.. Kun 10 stp heldigvis, men tungt stoff og med eksamen i desember:-) Føler jeg tøffer meg litt mye nå, men det får stå sin prøve:-) hehe:-) Alltid kjekt med litt ny kunnskap:-) Lykke til med eksamen nå i vår alle dere flinke jenter:-)

Back
Topp