Eksamensperioden! (noen studenter her?)

kattungen

Glad i forumet
Åh, i dag starter første eksamen, og kommende uke går det slag i slag med skoleeksamen i dag, hjemmeeksamen som skal leveres på fredag (får den i dag), skoleeksamen mandag OG tirsdag, hjemmeeksamen igjen fra 22. Mai og så ny (og heldigvis siste!) skoleeksamen 7. Juni!

Aner ikke hvordan jeg skal orke alt sammen, er jo allerede så sliten, og nå har jeg "endelig" fått voksesmerter i livmoren så jeg går jo rundt og er bekymra hele tiden også... Heldigvis har jeg ikke jobb å tenke på for tiden, hadde jeg hatt det i tillegg hadde jeg vel dukka under nå :P

Hvordan løser dere andre studenter elsamensperioden?

Her går det også i eksamener :P

Må lage meg en streng plan som tar for seg litt lesing hver dag (i lang tid :P ) da jeg fort kan bli trøtt og gi opp lesinga.. hehe huff, jaja ikke så alt for mange eksamener igjen nå til jeg er ferdig utdannet :D

Hva du studerer?

Ja sitte med samme greia her, å hjelpe ikkje på med at kroppen e heilt tom for all energi, har lyst å bare sove heile dagen, mangla virkelig på motivasjon her å. Men prøve å tenke kor deilig det skal bli å være ferdig å ta sommerferie, må jo gjennom det. Så prøve å sette mål for hver dag, så blir det nokken daga om e hardere enn andre, så da får e bare ta igjen ekstra dei dagane e har litt mer energi.

Her går det også i eksamener :P

Må lage meg en streng plan som tar for seg litt lesing hver dag (i lang tid :P ) da jeg fort kan bli trøtt og gi opp lesinga.. hehe huff, jaja ikke så alt for mange eksamener igjen nå til jeg er ferdig utdannet :D

Hva du studerer?

Studerer sykepleie og kriminologi, så jeg har nok å holde fingrene i :P

Så flink du er som klarer å følge en leseplan! Det er jeg absolutt ikke flink på... :( Hva studerer du. :)