Eksamensfesten.....

KathMor

Forumet er livet
... ser jo i boka, det står det "Julebord med jentene"..... [:o] FADER JEG ER ET SURREHUE!!!!! [:@]

Så da har jeg to alternativ..

1: Ta det Fredag 17 i stedet for

2: Dra på julebord så bare møte dere på byen etter på

Tenker det blir nr 2, vet det er mange som har planlagt rundt det, men kan jo legge det inn som alternativ - altså nr1 [8D][;)]

[:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o]
Alt 1 er uaktuell for meg. Jeg henter mamma og pappa på gardemoen den ettermiddagen... det blir for drøyt å droppe dem av hjemme for å så kjøre ned til Oslo... både med tanke på å sitte i bilen hele dagen og det å ikke få hilst ordentlig på dem....

Så jeg legger til en tredje alternativ: dr**e i "jentene" (som om det er noen "jenter" andre enn oss!!! *fornærmet*)og booke om med dem[8D]

Hahah - dette er My Inner Crowd - 3 bestisene mine som OM jeg hadde droppa dem hadde jeg ALDRI blitt tiligitt what so ever [&:][8D]
Men ok, da sier vi alternativ 2 vi da, da prøver jeg å treffe dere på byen! Skal sitte på med Gry hjem og hun skal ikke hjem så sent, så da får jeg henne til å droppe meg av der dere er [:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

men er helgen 12-13. des uaktuell? Buble?[:)]

Er meg det vett, James kommer ikke før 16 - dvs NADA barnevakt.. Derfor det ble 18 [:)] Men siden jeg ikke kan være med på hele greien kan dere jo, man da kan jeg ikke komme innom på byen heller

[:o]

Jeg kan ikke helgen før - julebord med jobben den 11.
Tja, jeg vet ikke hva vi gjør da jeg......hva er ikke sent hjem den 18. da Kath??

Hva sier du Tjukkaa??

Altså jeg vil tro jeg kan være i byen sånn 23 ish - tipper jeg men ikke sikker [&:]

Jeg er klar som et egg til fest[:D][:D][:D][:D]så du får bestemme dette Buble[:)]. Om du syns det er ork å ha en islending bort for 2mannsfylla så dropper vi det og finner ett tidspunkt som passer flere[:D].

Jeg er klar som et egg til fest[:D][:D][:D][:D]så du får bestemme dette Buble[:)]. Om du syns det er ork å ha en islending bort for 2mannsfylla så dropper vi det og finner ett tidspunkt som passer flere[:D].

Ha ha ha ha.......no way!!!! Da blir det fest!! Kath, du får henge deg på når du kan.....X-amensfest heeeeeeeeeeeeeere we come!!!![8D][8D][8D]

ORIGINAL: Buble

Ha ha ha ha.......no way!!!! Da blir det fest!! Kath, du får henge deg på når du kan.....X-amensfest heeeeeeeeeeeeeere we come!!!![8D][8D][8D]

weeeeeeeee!!!! Raddadaddadaaaaddaa! raddadaddadaaadaaa!

Back
Topp