eksamen

Trillemor82

Forumet er livet
det er såååååååååååååååååååå kjedelig!!!! men men må bare holde ut!! måtte bare klage litt her inne først.. er sååå lei!! [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Hold ut!! Lykke til

Lov å klage. Lykke til (godt det ikke er meg)[8D]

Hva slags eksamen tar du? Har ikke fått med meg det....

Lykke til iallefall!! Eksamen er noe herk!!!

Når skal du ha eksamen og hva i?

har en deleksamen i bedøk nå.. eksamen er ikke før i desember.. da har jeg for sikkerhetssskyld meldt meg opp i både logistikk og bedøk.. (noen som er redd for å kjede seg hjemme[:'(]) men kjekt å få det ut av verden............... da slipper jeg å tenke på det til sommeren.. men gaaaaad så lei jeg er[8D][:@]

Dette klarer du, og tenk på at du er et skritt nærmere å være ferdig for godt! [:D]

Snaaart ferdig da.. [:)] 
Men som Olive sier, glad det ikke er meg.. [8D]

Mannen din er vel stolt av deg nå, tenker jeg, men han hadde kanskje ønsket seg at du tok eksamen i privatøkonomi i steden?[8D] Jeg prøver ikke være ekkel altså. Det er bare at du mange ganger har nevnt at du liker å shoppe mens M får vondt i pengboka.[;)]

Du fikser det helt sikkert bra. Lykke til.

Lykke til dette går bra skal du se.[:)]

da er den levert!! yeah!!![:D][:D][:D][:D] og jeg har kun to eksamener igjen før jeg er ferdig med skolen.. (til jeg finner ut om jeg skal ha master eller ikke)[:D][:D] hurra!!!!!!!!!!

ORIGINAL: namba

Mannen din er vel stolt av deg nå, tenker jeg, men han hadde kanskje ønsket seg at du tok eksamen i privatøkonomi i steden?[8D] Jeg prøver ikke være ekkel altså. Det er bare at du mange ganger har nevnt at du liker å shoppe mens M får vondt i pengboka.[;)]

Du fikser det helt sikkert bra. Lykke til.

haha.. han skulle nok helst sett det ja[8D][:D] men den gang ei.. så fornuftig nekter jeg å være.. og så lenge han er dum nok til å la bankkortet ligge som fritt vilt.. sååå ser jeg mitt snitt..[8D] han skulle heller kanskje tatt seg en eksamen i hvordan ha shoppegal kone!!???? og når han ikke lærer... da bare fortsetter jeg..[8D][:D]

Back
Topp