Eksamen

Henni

Gift med forumet
Er det flere av dere som har eksamen for tida?? Har to av fire eksamener igjen. En i morgen og en på tirsdag. Helt forferdelig, gruer noe enormt. Får også så dårlig samvitighet når jeg ikke kan bruke all tid på lillegutt[:(]. Men han har jo pappaen hjemme så det er ingen fare... Men føler meg litt slem jeg.

ville bare ønske deg lykke til med eksamene. de er jeg heldigvis ferdig med. godt at du har pappaen der da som kan trå til litt, åsså får du koze deg med lillegutt når eksamen er ferdig.[:D]

ORIGINAL: midt i norge

ville bare ønske deg lykke til med eksamene. de er jeg heldigvis ferdig med. godt at du har pappaen der da som kan trå til litt, åsså får du koze deg med lillegutt når eksamen er ferdig.[:D]

Takk for det! Ja det blir kjempe godt å bli ferdig, og da er jeg ferdig for godt[:D]Jippi.

Vil ønske deg lykke til jeg også[:)]
Tenk så deilig når du er ferdig, da kan du kose deg med lillegutt[:)]

Tusen takk alle sammen[:D]. Ja blir kjempe godt det. Nå har jeg bare en igjen, gikk veldig bra i går så nå er det bare å ladde opp til den neste og siste[:)].

LYKKE TIL!!!!! Det er så deilig å vere ferdig med alle eksamener! Gled deg!
Eg vart ferdig med hovedfagseksamen 1,5 mnd før lille prinsessa kom til verden! Har alltid sagt at eg skulle gjere ferdig studiane før eg skulle få barn! Jammen holdt det akkurat!!! [:D] Men hadde tenkt å reise litt og gjere ein del ting i mellomtida, men det gikk ikkje. Uansett, så var det sååå deilig å endelig vere ferdig etter tilsammen 21 år på skulebenken (med grunnskulen og sånn!). Men denne tråden handla ikkje om meg... men om deg! Skal krysse alle fingrer og tær (mine og Elisabeth sine!) for at det går bra på siste også! [;)]

Back
Topp