Eksamen..

Bamse

Forelsket i forumet
I morgen har jeg eksamen... Har vell egentli ikke gått opp for meg riktig ennå. Har lest en del i dag..Sambo og lillegutt har vært på trilletur slik at jeg skulle få konsentrere meg! Men det finns grenser for hvor konsentrert en kan bli når tankene er ett helt annet sted[8D] Skole blir liksom ikke førstepri når en har en liten en i tillegg![:)]

Gleder meg utrolig mye til dagen i morgen er ferdig! Det får går som det går, satser ikke på noen toppkarakter. Men sier heller ikke neitakk til det [8D] 

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

uff da.... Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at det går bra

Takk [:)]

Det som er det aller rareste er at jeg ikke er det spor nervøs! (det pleier jeg nemlig å være...) Tar det hele med knusende ro. Og det kan vel ikke være bra, eller?!? Menmen...en eksamen er jo ikke ALT! [:)] Har levert en mappe også, så den teller jo en del på samlakarakteren..

Lykke til med eksamen[:)]

Hva studerer du??
Jeg skal ha eksamen neste tirsdag, tar master of management BI.
-gleder meg sinnsykt til å være ferdig med eksamne, da skal jeg ha permisjon og bare kose meg med lille gullet

sign!!![;)]

ORIGINAL: Emmis

Lykke til med eksamen[:)]

Hva studerer du??
Jeg skal ha eksamen neste tirsdag, tar master of management BI.
-gleder meg sinnsykt til å være ferdig med eksamne, da skal jeg ha permisjon og bare kose meg med lille gullet

Går lærerskolen jeg. Så har eksamen i norsk idag..8 timer faktisk! Gleder meg så utrolig til å bli ferdig jeg også! Bare kose meg med lillegutt heeeele tiden[:)] 

Back
Topp