Eksamen

Camillemi

Forelsket i forumet
Sitter å prøve å lese til eksamen, men det er jammen ikke lett altså.. gleder meg til jeg er ferdig me utdanningen om 2 uker!

Er det andre som sitter inne å leser mens det er strålende sol ute?

Kan tenke meg det blir godt å bli ferdig :) Lykke til :)

Jeg prøver å få lest til eksamen jeg også, men motivasjonen er ikke akkurat på topp. Under 2 uker til eksamen og burde absolutt fått lest mer... Masse lykke til :)

kan forstå at motivasjonen er dårlig når solen frister der ute:-) Men du får bare ta med deg Boka/bøkene og Pcn ute og les i vei;-)

kan forstå at motivasjonen er dårlig når solen frister der ute:-) Men du får bare ta med deg Boka/bøkene og Pcn ute og les i vei;-)

Heldig du er som er ferdig med utdanningen om 2 uker! Jeg har eksamen om 2 og 3 uker, og må bare begynne å forberede meg til de neste i november med en gang.. Hjelp! Vanskelig nok å få konsentrert seg med en gutt på 14 mnd hjemme sammen med meg, kan bare tenke meg til hvordan det blir med to stykker i høst!! Forhåpentligvis åpner det seg en 60 %-barnehageplass til da..
Uansett, lykke til med eksamen! Det er tøft på slutten, men så utrolig deilig å bli ferdig :)

Lykke til t adle som ska ha eksamen!

Lykke til! Men kan du ikke sette deg ut i solen, men litt iskald drikke og solbriller på? Går vel fint an å lese ute som inne?

Samme her, eksamen her også. Men bare to uker igjen til jeg er i mål med hele utdannelsen. Så det er en veldig gulrot til å stå på den siste tiden :) lykke til, til andre eksamens lesere!

Ja lykke til me eksamen til dere andre også :)

Jeg skal prøve å bruke lillegutt i magen som motivasjon for å lese å gjøre det bra på eksamen :)

Masse lykke til 

Masse lykke til :) Deilig å snart være feridg!!
Og jeg ble jo litt nyskjerrig da, hva blir du når du er ferdig om 2 uker?

Da er jeg ferdig utdannet pedagog :) Har gått deltidsstudie, så har jobbet som pedagogisk leder en god stund. Så det har tatt på å være i full jobb + studie. Så gleder meg til å "bare" jobbe :)

Masse lykke til i innspurten! Er utrolig tøft når det står på som værst, men jammen verdt det når man er ferdig.

Back
Topp