Eksamen og motivasjon

jas

Forumet er livet
Jeg skal liksom sitte her å lese på eksamen...
Men jeg finner INGEN motivasjon og inspirasjon til å lese.....
Jeg klarer rett og slett ikke å konsentrere meg om å lese..

Akkurat nå har jeg bihulebetennelse og urinveisinfeksjon, så jeg har liksom et par faktorer som stjeler energien og slikt...[&o]
Men, dette er en VELDIG VIKTIG og STOR eksamen, jeg bare MÅ stå!!!

Har dere noen gode tips til meg??Please, jeg trenger sårt hjelp[:(]
Føler meg helt utafor om dagen jeg, jenter.................................

kos og klem lille, frustrerte meg [:o]

åå det er pyton å lese når du har bihule...lag deg lapper som du kan henge rundt onkrin,slik at du ser de overalt,så akn su kutte LESINGA nokre dager til du vert betre! Eksamen i kva da?

Eksamen i pedagogikk for alle årene på førskolelærerutdannelsen.....Ikke særlig morsomt!!
Eksamen er alt i neste uke, så har ikke kjempe god tid akkurat...[:o]

Stakkars deg da.. Det hørtes fryktelig kjedelig ut.. Både lesingen og at du er syk.. [:(]

Ønsker deg iallefall god bedring og lykke til på eksamen! Går nok så bra så!! [;)]

ååå.jammen det kan eg alt om!!![:D] er førskulelærar!!!
Da tipper eg at du kan MYE!!!! eg brukte den metoden til same eksamen!
Det er skuleeksamen, ikje heime-eksamen?

YES, skole-eksamen.....6 timer!!ER så utrolig trøtt og sliten om dagen også, så er redd for å sovne på eksamen...-dette hadde vært noe den..hehe.....

Tenk på alt du kan,alt du har opplevd i praksis-DET er kjempeviktig.
Heng det på slike knagger.
lag deg eit case som du kan spinne rundt på sjølve eksamens-dagen,da får du sjans til å vise det du kan..
Vis at du kan drøfte og reflektere over det du har sett i praksis mot det du har lest,ver kritisk,og bruk eit språk som er enkelt,hjelper ikkje å strø om seg med faguttrykk når ein ikkje kan bruke de! Skjønner?

Jepp, jeg må jo bare kunne noe etter alle disse årene...Men kjenner jeg blir nervøs...
Føler at jeg ikke er så veldig flink til disse teoretikerne, men skal vel kunne finne noen knagger å henge det på...
Alle i klassen min stresser så jævlig med å lese MASSE, og snakker ikke om NOE annet, så jeg blir skikkelig strssa av dem....Føler meg så lat og "dum" i nærheten av dem....De gir meg følelsen av at jeg ikke har lest i det hele tatt....

veit du ka,drit i alle dissa teoretikarane..Finn deg to eller tre som du kan godt,og bruk de for det det er verdt!
John Dewey er veldig sentral idag!!!! f.eks,piaget er grei å vite om-sida han er stor på ulike utv faser, erikson f.eks, finn noke om leik..bruk noe gamalt og nytt!
Gå å legg deg! [:@]
Treng du hjelp er eg her!!!!!
Detta skal gå som smurt!!![:D]
Klem!!!!

Tusen takk, jenter [:D]
Skal prøve¨å samle energi i helga, og må lese den siste uka...[&:]
Nå skal jeg se på en grøsser film, så skal jeg ta kvelden tror jeg [:D]

kos og klem

Enig med Teba, jeg er nettopp ferdig med ped for allmennlærer, og erfaringer fra praksis som du kan henge på noe teoretisk tror jeg er det viktigste.
Ellers så syns jeg at du skal tappe deg et deilig varmt bad, lage deg en kopp kakao sette på kose musikken og slappe helt av...føler du deg litt for stressa til det, så ta med deg en av bøkene dine også[:)]
Lykke til, det kommer nok til å gå kjempe bra[:)]

Back
Topp