Eksamen og gravid

Raslefisla

Flørter med forumet
Andre som er midt oppi en veldig stressende eksamensperiode?? Er livredd for å spy under muntlig eksamen på onsdag. Har heldigvis snakket med foreleser, og han var veldig støttende ☺️

Ikke denne gangen, men var det da guttungen ble født i 2013.

Eller da var jeg vel høygravid og redd for å føde midt i eksamensstyr. Leverte også bachelor 10 dager etter fødsel :p

Men jeg er lærer da, så jeg hadde virkelig fått en utfordring om jeg hadde slitt med mye kvalme. Er en av de heldige som slepper unna det.

Lykke til uansett. Håper det går greit og at du slepper unna den verste kvalmen :)

Ikke denne gangen, men var det da guttungen ble født i 2013.

Eller da var jeg vel høygravid og redd for å føde midt i eksamensstyr. Leverte også bachelor 10 dager etter fødsel :p

Men jeg er lærer da, så jeg hadde virkelig fått en utfordring om jeg hadde slitt med mye kvalme. Er en av de heldige som slepper unna det.

Lykke til uansett. Håper det går greit og at du slepper unna den verste kvalmen :)
Imponerende! Jeg skal levere master i mai og termin i januar - det blir spennende, håper jeg slepper utsettelse på den Tusen takk

Jeg har en 60 studiepoengs 6 timers skriftlig eksamen om en uke. o_O Hadde det samme i fjor og da rakk jeg så vidt å springe på do én gang i løpet av timene. Er litt bekymra hvis jeg ikke klarer å stenge tissetrangen ute denne gangen og må løpe gjennom lokalet flere ganger, Hehe..:scared007Har heldigvis ingen andre plagsomme symptomer enda, så håper det holder seg sånn til etter eksamen!

Fint du har snakket med foreleser, så er han i hvert fall forberedt på hva som kan skje underveis. Hehe. Men håper selvfølgelig du slipper unna kvalmen og at det går bra på eksamen :happy:

Litt deilig å høre at det er andre i samme situasjon hehe. Oi, det var mange poeng på én eksamen - spennende! Tusen takk, og håper det går bra med deg også på skriftlig eksamen

Back
Topp