Eksamen med baby som skal ammes?!

Fairy88

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Noen som har gjennomført eksamen med liten baby (typ 2 mnd) som fullammes? Hvordan får man det til å gå opp i opp? Hva har man krav på?

Du har lov å gå ut å amme. En eksamensvakt blir med deg. Eksamensvakten tar tiden på hvor lang tid du bruker, og denne tiden får du igjen etter endt eksamenstid

Har 5 timers eksamen så stresser i den forstand ikke med tiden, men får man amme så mye man trenger? Om mannen er i nærheten med Lillemor, kan han bare si fra når hun ser ut til å være sulten? Vet ikke helt om jeg er innstilt på å ta eksamenen, det er om litt over en uke og noen dager ligger hun jo omtrent på puppen hele dagen :( klarer jo ikke konsentrere meg skikkelig da :/

Tror han bare kan si ifra ja. Men vet ikke om du må søke på forhånd for å ha rett på dette, altså! :S Skjønner at du ikke er motivert. Skal snart opp i tredje eksamen siden Even kom til verden, men han har "heldigvis" flaske, så det går greit..

Jeg måtte søke om ammefri på forhånd.. Fikk 1 time ekstra tid, uavhengig av hvor mye jeg måtte amme.. Barnefar var i gangene, og hadde avtale med eksamensvakt om at hun hadde mobilen min og barnefar ringte den når det måtte ammes.. Var litt stress, men gikk fint :)

Back
Topp