Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Kine*
Hvor studerer du? Gruer meg egentlig enda mer til anatomi/fysiologi eksamenen, men den har jeg noen uker til på heldigvis[:)]
ORIGINAL: Tamiria
Hvor studerer du? Gruer meg egentlig enda mer til anatomi/fysiologi eksamenen, men den har jeg noen uker til på heldigvis[:)]
Studerer på HSH. Ja, den anatomieksamen ser jeg ikke frem til. Vi skal ha den rett over nyttår. Blir litt, ha ei riktig god jul med å lese til eksamen.[&:] Litt dårlig gjort å legge opp til en så stor eksamen som anatomi er, rett etter jul. I fjor var strykprosent på 50%.(her på HSH)
Hvor studerer du?
ORIGINAL: Almyrida81
Da jeg gikk sykepleien på HSH avd. Haugesund for 10 år siden, så hadde vi kun en eksamen første året.. Og den hadde vi på våren..
Er det case eksamen eller?
ORIGINAL: Almyrida81
ORIGINAL: Tamiria
Studerer på HSH. Ja, den anatomieksamen ser jeg ikke frem til. Vi skal ha den rett over nyttår. Blir litt, ha ei riktig god jul med å lese til eksamen.[&:] Litt dårlig gjort å legge opp til en så stor eksamen som anatomi er, rett etter jul. I fjor var strykprosent på 50%.(her på HSH)
Hvor studerer du?
Om det er noen trøst, så var strykprosent året før jeg gikk der nesten 50 % og.. men da hadde de lært av det året, så når vi hadde eksamen, så var det kun 4 av over 100 studenter som strøyk.. [;)] Så kanskje de har lært fra i fjor da..

ORIGINAL: Sommernurkftw
Muahahaha sykepleieteoretikere!!! Florence ftw!
Grunnleggende behov!
Kommunikasjon!
Forflytning!
Kikk på skolebiblioteket. Der hadde de ihvertfall samlet opp gamle oppgaver da jeg gikk der.
Masse lykke til på eksamen!