Eksamen første året sykepleie

*Kine*

Betatt av forumet
Skal ha eksamen i generell sykepleie om en uke og gruer meg i hjel[&:]
Er på jakt etter gamle eksamensoppgaver for å ha noe å øve meg på[8D]
Noen som har linker eller evnt gamle oppgaver som kan være til hjelp?

Ingen sykepleierstudenter her?[:)]

Går og 1 året på sykepleien, og skal ha samme eksamen som deg rett før jul. Så denne tråden skal jeg følge med på.[:)]

Hvor studerer du? Gruer meg egentlig enda mer til anatomi/fysiologi eksamenen, men den har jeg noen uker til på heldigvis[:)]

ORIGINAL: *Kine*

Hvor studerer du? Gruer meg egentlig enda mer til anatomi/fysiologi eksamenen, men den har jeg noen uker til på heldigvis[:)]

Studerer på HSH. Ja, den anatomieksamen ser jeg ikke frem til. Vi skal ha den rett over nyttår. Blir litt, ha ei riktig god jul med å lese til eksamen.[&:] Litt dårlig gjort å legge opp til en så stor eksamen som anatomi er, rett etter jul. I fjor var strykprosent på 50%.(her på HSH)
Hvor studerer du?

Da jeg gikk sykepleien på HSH avd. Haugesund for 10 år siden, så hadde vi kun en eksamen første året.. Og den hadde vi på våren..
Er det case eksamen eller?

ORIGINAL: Tamiria

Studerer på HSH. Ja, den anatomieksamen ser jeg ikke frem til. Vi skal ha den rett over nyttår. Blir litt, ha ei riktig god jul med å lese til eksamen.[&:] Litt dårlig gjort å legge opp til en så stor eksamen som anatomi er, rett etter jul. I fjor var strykprosent på 50%.(her på HSH)
Hvor studerer du?

Om det er noen trøst, så var strykprosent året før jeg gikk der nesten 50 % og.. men da hadde de lært av det året, så når vi hadde eksamen, så var det kun 4 av over 100 studenter som strøyk.. [;)] Så kanskje de har lært fra i fjor da..

ORIGINAL: Almyrida81

Da jeg gikk sykepleien på HSH avd. Haugesund for 10 år siden, så hadde vi kun en eksamen første året.. Og den hadde vi på våren..
Er det case eksamen eller?

Heldig du! Her skal vi ha 3 eksamener før 15 desember[:-] ExPhil, sykepleiefagene og Anatomi[8|]

Eksamenen i generell sykepleie blir nok knytta til en (eller flere) caser, ja.

ORIGINAL: Almyrida81

ORIGINAL: Tamiria

Hvor studerer du?

Om det er noen trøst, så var strykprosent året før jeg gikk der nesten 50 % og.. men da hadde de lært av det året, så når vi hadde eksamen, så var det kun 4 av over 100 studenter som strøyk.. [;)] Så kanskje de har lært fra i fjor da..

Får håpe det.[:)] Skal ha sykepleie eksamen+ferdighetstest før jul. Og anatomieksamen rett etter jul. Ja,ja..vet iallefall hva jeg skal gjøre på i jula.[;)]

Dytter litt på denne.[:)]

Jeg sier bare en ting : sengeleiets komplikasjoner... Pugg, pugg, pugg... Nå er det mange år siden jeg gikk sykepleien, men dette var hovedtema på vår første sykepleieeksamen... Delvis knyttet opp til caser...

Muahahaha sykepleieteoretikere!!! Florence ftw!
Grunnleggende behov!
Kommunikasjon!
Forflytning!

Kikk på skolebiblioteket. Der hadde de ihvertfall samlet opp gamle oppgaver da jeg gikk der.

Masse lykke til på eksamen!

ORIGINAL: Sommernurkftw

Muahahaha sykepleieteoretikere!!! Florence ftw!
Grunnleggende behov!
Kommunikasjon!
Forflytning!

Kikk på skolebiblioteket. Der hadde de ihvertfall samlet opp gamle oppgaver da jeg gikk der.

Masse lykke til på eksamen!

Takk for tips! Skal sjekke skolebiblioteket i morgen[8D]

Back
Topp