eks?

muffinium

Glad i forumet
hva syns du om at din kjære har/skal ha kontakt med eksen? og har du noe kontakt med dine ekser?
jeg bare lurte jeg ... lurer bare på hva dere syns om hele greia

Vi har det ikke. Dvs, jeg har jo en eksmann, som jeg har barn sammen med, og da er det jo nødvendigvis noen SMS som sendes, men som regel nå, så tar han bare direkte kontakt med ungene istedet.

vi har ikke noe kontakt vi heller men her om dagen var det eksdama hans som prøvde å få kontakt med ham på facebook og han ville ikke ha noe kontakt...også sa jeg det til en vennine at jeg hadde aldri likt det uansett og ble kalt for narrow minded lol

Jeg har ikke noe kontakt med mine ex'er. Men vi har begge god kontakt med to av hans, hun ene kommer på besøk til uka for å hilse på Saga. Har ikke noe problem med det, men så er det også veldig tydelig at ingen av dem er noen trussel.

Jeg har veldig minimal kontakt med en eks på msn, også har jeg litt mer kontakt med en annen eks på mld og msn. Vi møtes ikke for hverken min kjære eller hans samboer liker det helt, men min kjære nekter meg ikke og ha kontakt, men veldig nysgjerrig når vi sender mld.

nei ingen kontakt med dem nei...er jo en grunn til at vi ikke er sammen lengre[:D][8D]det samme gjelder for han!

fortid er fortid[:)]

Min samboer er fra Sverige og har derfor ingen ekser her,
så det spm er litt vanskelig å forholde seg til, men tror ikke jeg hadde
likt det no særlig.

Jeg har kontakt med en eks, og det fordi han er far til min eldste sønn.

Hvis man ikke har noe barn eller slikt så mener jeg at det er en grunn til at det er en x! Da er forholdet slutt..hehe..
Jeg er ikke sjalu..!! Ikke i det heletatt..[:@] ..øøhh...

jeg har kontakt med min x fordi han er barnefaren til eldste dattern min..
men vi snakker kun sammen når det gjelder henne eller når det er ishockey sesong og vi oppdaterer hverandre på den fronten om det skjer noe nytt e.l

eneste kontakten sambo har til sin x er tattoveringa som preger hele overarmen hans ;(

Sambo har ikke noe kontakt med sine x`er...han var 17 når vi ble sammen.
Så da var det jo ikke sånn på den måten liksom.
Jeg har kontakt innimellom med foreldrene til min x når jeg er hjemme-traktene.
De bor ikke så langt unna min mor.
Vi var sammen i 5 år. Snakker jo med han hvis han er der, men ikke ellers.

Han jeg var sammen med var venner med alle sine ekser. Hadde ikke noe imot det.
Er venner med 2 av eksene mine også.

Han må ha kontakt med henne siden de har en sønn ilag.
Jeg har bare en eks,han har jeg ikke kontakt med. Det er fra et forhold da jeg var 13.. [8D] Fant sambo da jeg var 15. [:D]

Her har vi en smule kontakt me våres ekser
han: avåte på tlf og eg har vert med på besøk og festet med henne hm ikkje sikkert d va den siste eksen men en eks.
eg: slår av en prat om eg møter han å kunne godt sett meg ned å snakka med han om d passa seg isituasjonen. fann ut att han va blitt pappa så eg sendte mld og han takka å sendte meg bilde og namn.
eg hadde kontakt med eksen 1 årstid etter eg hadde flytte ut fra huset og samtidigt va sammen med sambo han sa det va heilt greit men eg begrenset meg av hensyn til sambo. (hentet siste rest av flyttelasset 2 år etter bruddet) vi var sammen 7 år å voks fra hverandre.

Ingen av oss bryr oss så mye om vi har kontakt med eksene så lenge det er med måte

jeg snakker med mine xer hvis jeg møter de eller sender noen mld på facebook. og han snakker med sine på samme måten. er ene xen hans vi begge har litt kontakt med, syns det er helt greit ser ikke på hun som noe trussel allikavel[:D]

Gjør ikke meg noe.
Er vell en grunn til at det er ekser og ikke nåværende partnere vel?[:D]

Vi har begge kontakt med enkelte av våre ekser.
Vi passer best som venner, (istede for kjærester)så hvorfor ikke være venner?[8D]

ORIGINAL: stardust

nei ingen kontakt med dem nei...er jo en grunn til at vi ikke er sammen lengre[:D][8D]det samme gjelder for han!

fortid er fortid[:)]

Min mann har en sønn fra tidligere og henne må han jo naturligvis snakke med men utover dette har ingen av oss verken lyst eller behov for å snakke med eksen.....

har ikke noe ekser jeg, sambo ble min første eks nå....
men når vi var sammen likte jeg ikke at han fikk meldinger av en eks...
men hun stoppet fort heldigvis[:)]...

ORIGINAL: *Gitte87*

jeg prater av og til med exen min.. og sambo prater av og til med sin ex[:)]

syns det er helt greit[:)]

samme her.. er jo ikke sånn at man har løpende kontakt flere ganger i mnd liksom. Spør bare åssen det går når det passer seg sånn. vært venner i mange år.
Jeg er mer skeptisk til plutselige nye venniner[8D][:D] hehe

Back
Topp