Ekle, "morsomme" kommentarer

Clique

Tvillingmamma
Desemberglede 2015
Ja, nå er jeg passe drittlei av alle disse som prøver å være morsomme med ekle kommentarer.

Jeg får fått kommentarer slik som "Velkommen til helvete i vinter", "Gled deg til årevis med øresus pga grining", "Hurra for mange års fordervelse!" og "9 months with misery".

Altså, de mener det bare for tull, men jeg blir fornærmet. De snakker om mine barn og vårt liv! Jeg synes det er æreskrenkende og sårende.

En av de ekleste jeg har fått er

- "Haha! Du har sperm i magen!"
- "Det er ikke sperm, det er to babyer."
- "Det er fremdeles sperm siden det kom fra det. Hihihi!"

Han hadde jeg lyst å fyre ned.

Ehhhh hvor gamle er disse folkene du omgås? Det siste høres ut som kommentarer fra 12 år gamle guttunger.

Hadde nok smelt tilbake med "jeg vil ha meg frabedt at du omtaler barna mine på den negative måten!"

Ehhhh hvor gamle er disse folkene du omgås? Det siste høres ut som kommentarer fra 12 år gamle guttunger.

Hadde nok smelt tilbake med "jeg vil ha meg frabedt at du omtaler barna mine på den negative måten!"
20 - 25 års alderen, trist nok.. Vi er enda unge og "barnselige", men herregud...

EDIT: Siste kommentaren kom fra en som samboer og hans venner kjenner, så han kjenner meg ikke engang!

Skjønner deg veldig godt! Nå har ikke jeg opplevd akkurat det, men får en del mindre hyggelige kommentarer pga valget jeg gjorde med å få barn med donor. Jeg kjenner jeg blir veldig provosert av "Jammen er jo bare å ta seg en tur på byen da!! Hvorfor skulle du gidde å betale for det?", blodet bare bruser da jeg faktisk har respekt for andre mennesker og derfor tok den avgjørelsen jeg gjorde. Og de som gjerne kommer med disse kommentarene vet heller ikke forhistorien til valget mitt, det kom liksom ikke ut av det blå og noe jeg bestemte meg for dagen før.

Umodent! Jeg har ikke opplevd sånne teite kommentarer denne gangen, det var mer av det da jeg var 25 og gravid med første. Den gangen var jeg skikkelig hormonell og svarte på tiltale også, hahah.. Ikke spar deg, fortell dem hvor teite de er! ;)

Jeg har heldigvis ikke fått sånne kommentarer, men tror ikke jeg hadde klart å ta de pent, og heller ikke klart å si klart ifra tilbake der og da.

Her blir jeg bare minnet på hvor gigantisk jeg kommer til å bli med tvillinger. Og at det "enda er tidlig" og "alt kan jo skje"... Når slutter folk å minne gravide på det? (Er over 18 uker nå).

Back
Topp