Ekle eller søte dukker?

Kraaka

Gift med forumet
Kom over disse på nettet... Sett de før, men.... Hva syns dere?
Syns nesten det blir litt vemmelig jeg...er jo ganske livlige mange av dem...dere kan jo trykke på nursery kategoriene og se på de selv....!!
Nei..foretrekker nok en ordentlig en ja..hehe!

http://www.dolls2luv.net/index.htm

Fant denne også:
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=6938339&sid=1aIqSTiHD827612&pos=16&tot=954&page=1

Uhh..tenk de som har sånn i vognene og triller a.... creepy!!!!

Men,men..man kan jo kjøpe seg en partner som er så livaktig så hvorfor ikke en hel familie...??

uah.... nei de synes jeg var ekle....! Ser jo ut som utstoppa mennesker jo... æsj.. nei takke meg til de vanlige dukkene!

Nei, jeg vil ikke ha sånn.. men jeg vil jo ikke ha noen dokke heller... vil ha et lite barn som puster og gråter og ... lever!

Noen av dem lyser det jo dukker av, men...enkelte av dem.... nei huff!!!

Ville ikke hatt en sånn i hus..hadde bare ventet på at den skulle skrike...eller hoppe opp og ta meg eller noe..hehe!

æsj....fikk litt sann frysninger av de jeg....blir litt for naturtro, blir litt creepy på en måte!

ja de så så ekte ut at det var ekkelt[&:]

Nei, jeg vil ha en ordentlig baby, den annonsen på finn da, en annonse om en dukke som søker etter en mamma liksom,,, halooo???[&:]

ORIGINAL: Chill24

æsj....fikk litt sann frysninger av de jeg....blir litt for naturtro, blir litt creepy på en måte!

Signerer den!

Ja..ikke hver dag en får kjøpt seg dukke med fødselsattest!![:D]

Fikk frysninge på ryggen...

Oj...de var ekle synes jeg!

Så livaktige noen av dem var! begynte å se for meg noen litt gale damer trillende med sånne i vogna...Rett og slett creepy!

M

huff.....rare dukker spør dere meg ass[8D]

[&:] væh... de var litt ekle ja, jeg skvatt litt da jeg så dem, så jo så ordentlige ut da....[&:]
foretrekker den levende varianten![;)]

ORIGINAL: monicabebe

Oj...de var ekle synes jeg!

Så livaktige noen av dem var! begynte å se for meg noen litt gale damer trillende med sånne i vogna...Rett og slett creepy!

M

Uff ja! Akkurat det så jeg også for meg! en stakkars gal dame som ønsker seg baby....

Back
Topp