Ekle ekle skapninger!

Æsj ja de er ekle... Her kreler det med edderkopper om sommeren , så jeg gruer meg virkelig..
Har en spray som knerter alle insekter , men de blir forgifta på vei inn og dør inne... og det er jo drit ekkelt å finne forgifta halvdøde og døde insekter inne ogsåemoticon

Jeppsan! Har skvisa en del av disse eklingene de siste dagene, popper fram over alt. De er ikke så store enda men det er irriterende når det først dukker opp et par for da vet man at det finnes en del flere siden disse små jævlene man har fått tatt er klekket ut her.

Ugh, misliker edderkopper! Har ikke angst men jeg liker de bare ikke!

Synes du gjorde en skikkelig god jobb jeg!

Her jakter jeg edderkopper fra omtrent nå til utpå høsten, de har en tendens til å komme inn i gangen og en gang inn på soverommet, kom krypende over kanten på ei bok jeg satt og las! *grøss* Nå er vinduet på soverommet dekket med netting så vi kan sove med åpent vindu likevel :-)

Tweak skrev:
Ugh, misliker edderkopper! Har ikke angst men jeg liker de bare ikke!

Synes du gjorde en skikkelig god jobb jeg!

Her jakter jeg edderkopper fra omtrent nå til utpå høsten, de har en tendens til å komme inn i gangen og en gang inn på soverommet, kom krypende over kanten på ei bok jeg satt og las! *grøss* Nå er vinduet på soverommet dekket med netting så vi kan sove med åpent vindu likevel :-)

Fy faen! Grøsser jeg og!
Jeg opplevde nesten det samme, jeg lå i senga mi og leste og så kom det en kryp ende over dyna rett mot fjeset mitt. :S Og jeg har opplevd å få edderkopp i håret en gang, et sånt stankelbein, og da var det ingen av de jeg var med som turte å fjerne den, så jeg måtte gjøre det selv. En annen gang satt det plutselig en edderkopp på hånda mi når jeg kjørte bil. 

Jeg har ekstrem fobi mot edderkopper. Jeg kan ikke være i nærheten av de aller minste engang.
Mannen tulla med meg for noen år siden og sperra meg inne på soverommet mens det var en middels stor edderkopp der inne.
Jeg stod helt stille og gråt. Klarte ikke bevege meg for jeg var så redd og edderkoppen var ikke i nærheten av meg en gang, men satt stille i hjørnet på taket i andre enden av rommet 

Her hater jeg dem!

Vi bor på landet, og har et gammelt hus, men etter vi kjøpte sprayen PELIAS, så er det nesten ikke edderkopper her.

Sprayer rundt vinduer, både inne og ute, og dører og sånt. Skal også ta grunnmuren til våren nå! 

;) De er jo så feite og ekle :P

Usj ja,ekle de små krypa der! Men jeg derimot har helt angst for veps,så gruer meg til de kommer! nei fysj og fy,da klarer jeg ikke styre meg samme hvor hardt jeg prøver.Bgyenner å gråte i panikk nesten hvis det kommer en veps inn i huset og ikke sambo er her for å ta den

emoticon Åh, skrekk!!!
Har fullstendig edderkopp-angst!!! 

Back
Topp