Ekle drømmer

Apeloffen

Forumet er livet
Den siste uka har jeg hadd sånne ekle drømmer to ganger.. Drømmer at jeg på en måte er våken, men jeg klarer ikke å åpne øynene ordentlig..får ei lita glippa,men ikke mer..så må jeg lukke dem. Prøver å komme meg opp av senga også,men kommer meg ikke opp... Noen som har peiling på hva dette kan bety?? Som sagt, to ganger den siste uka..

Dytt[:)]

Dytta litt førr dæ.

ORIGINAL: 3stars

Dytta litt førr dæ.

Takk[:D]

push push[:D][:D]

Gir meg ikke.. vet det er folk her med peiling på drømmer[;)][:D]

vet ikke, men dytter littfor deg da

Sånn der har jeg og hatt! Skikkelig ekkelt! Liksom at jeg er våken i hodet, men ikke kroppen! Kjennes lam ut!

ORIGINAL: Novembergull

Sånn der har jeg og hatt! Skikkelig ekkelt! Liksom at jeg er våken i hodet, men ikke kroppen! Kjennes lam ut!

Har hatt tidligere sånn som du beskriver her..dritekkelt!! Disse to siste drømmene var litt anerledes,men helt klart med noen fellestrekk.
Har tidligere også hatt drømmer som kommer igjen, hvor jeg prøver å gå/springe..men jeg får ikke til. Kommer meg ikke fremover.. Skikkelig ekkerlt!

Har det ganske ofte faktisk! Sps om jeg sovner på sofaen eller i stolen, er vel mest når jeg sover lett. Ekkel følelse! Så blir det slik at jeg rykker til i hele kroppen, hehe

ORIGINAL: Novembergull

Sånn har jeg og hatt. Ekkelt. Du e liksom lammet i hele kroppen og du klarer ikke bevege deg, prøver å rope men det går ikke men klarer du å bevege på en kroppsdel tilslutt så faller du ut av det og våkner.
Fikk dette masse før og det skjedde hver gang jeg lå på rygg og hadde søvnproblemer....

Få jeg det nå så kan jeg kjenne at det siger oppover kroppen den lammelsen og da må jeg bare få snudd meg fort for å ikke havne inn i den. Ekkle greier det der.

Men vet om fler som har hatt akkurat det samme...rare greier[&:]

Det kalles fantomsøvn, kroppen sover men hjernen er våken...

Er det ikke det som kalles våken drømmetilstand? Skikkelig ubehagelig, hadde det et par ganger for noen år siden.....

ORIGINAL: Smulen

Det kalles fantomsøvn, kroppen sover men hjernen er våken...

oi shit, så ekkelt - på en måte[:D]
Vet du hva det kommer av da?

Bruker å ha sånn at jeg svever i et helt gult rom, mn kommer ingen vei liksom. Eller at jeg løper og løper, men kommer ingen vei! Ekkelt! [&:][8D]

Back
Topp