Ekle detaljer..

2små

Forelsket i forumet
Jeg må altså bare beklage, men jeg må bare spørre... Jeg og kjæresten hadde sex for noen timer siden. Og nå når jeg var å tisset så så jeg 2 små blod prikker på papiret. Jeg vet at det kan være vanlig å blø etter sex osv. Men jeg mistet i august, dagen etter at vi hadde hatt sex. Så nå blir jeg jo selvsagt litt bekymret..

Jeg må altså bare beklage, men jeg må bare spørre... Jeg og kjæresten hadde sex for noen timer siden. Og nå når jeg var å tisset så så jeg 2 små blod prikker på papiret. Jeg vet at det kan være vanlig å blø etter sex osv. Men jeg mistet i august, dagen etter at vi hadde hatt sex. Så nå blir jeg jo selvsagt litt bekymret..
Antakelig var det helt tilfeldig at du mista etter sex den gangen. Reka er helt trygg inni badekaret sitt dypt inni deg, og har god støtdemping der. Også har du antakelig nå sprengt et blodkar i actionen. Gynekologen min sa at særlig livmorhalsen blør lett nå.

Prøv å slappe av, og nyt mannen din :)

Antakelig var det helt tilfeldig at du mista etter sex den gangen. Reka er helt trygg inni badekaret sitt dypt inni deg, og har god støtdemping der. Også har du antakelig nå sprengt et blodkar i actionen. Gynekologen min sa at særlig livmorhalsen blør lett nå.

Prøv å slappe av, og nyt mannen din :)

Ja, får håpe det ikke blir noe mer av den blødningen. Null sex før uke 12. :p

Ja, får håpe det ikke blir noe mer av den blødningen. Null sex før uke 12. :p
Ja, ser flere her praktiserer det. Men det er ingenting som tyder på at det skulle være nødvendig. Jeg har selv hatt en del blødninger (ingen av dem i forbindelse med sex), men alt er bra med spira, og jeg har ikke fått noe sexforbud. Syns dessuten sex er enda bedre nå enn vanlig. Pluss at det er finfin kvalmeavledning! (Med mindre man er for kvalm da, går det ikke :p)

Last edited:
Hehe jeg fikk også to bloddråper etter sex. Først var jeg livredd men la fra meg tanken

Ja, jeg sitter nå her da å prøver å tenke på noe annet. Men føler hele tiden at det kommer til å begynne å blø mer.. Skummelt :p

Helt ufarlig å ha sex, så det er nok bare tilfeldigheter at du mistet tett etter sex sist.

Kos deg og lykke til :)

Back
Topp