ekkelt!!

*Kolibri*

Forumet er livet
gruer meg hver kveld for å sove nå..for jeg har så mye mareritter! drømmer at jeg skyter vesla, at jeg havner i koma når lillegutt blir født og våkner til en stor gutt, ja you name it..og som om ikke det er nok våkner jeg annenhver time og hører at bekkent knekker og knaser fordi jeg snur meg i sengen. Er det slik for dere andre med bekkenplager?

Jeg tar hintet modern! blir ikke flere unger her tror jeg..ca 6 uker til jeg kan levere tilbake krykkene og-weee

Hihi. Mye mareritt her og, men ikke så ekstreme som dine da! Drømmer stort sett at jeg finner katten min laaangt unna hjemmefra. :P

Det er visst innebygd for å psykisk forberede har jeg hørt! Tullete spør du meg;) Liker å sove om natta jeg, ikke våkne å være redd [:D]

ORIGINAL: bambina85

Hihi. Mye mareritt her og, men ikke så ekstreme som dine da! Drømmer stort sett at jeg finner katten min laaangt unna hjemmefra. :P

Det er visst innebygd for å psykisk forberede har jeg hørt! Tullete spør du meg;) Liker å sove om natta jeg, ikke våkne å være redd [:D]

ja vet du hva..de marerittene gjør jo ingenting godt. Kroppen bør heller forberede seg ved å la oss hønene få sove og ruge i fred!

Huff, stakkars deg.
Jeg har heldigvis ikke mye mareritt, men jeg holder sambo mye våken om natta fordi jeg snorker sånn og vil så gjerne ta hensyn. Og derfor prøver jeg å sove lett, men det går jo ikke. Jeg snorker jo om morgenen når jeg snakker med han også. I halvt søvne!

ORIGINAL: kolibri

gruer meg hver kveld for å sove nå..for jeg har så mye mareritter! drømmer at jeg skyter vesla, at jeg havner i koma når lillegutt blir født og våkner til en stor gutt, ja you name it..og som om ikke det er nok våkner jeg annenhver time og hører at bekkent knekker og knaser fordi jeg snur meg i sengen. Er det slik for dere andre med bekkenplager?

Jeg tar hintet modern! blir ikke flere unger her tror jeg..ca 6 uker til jeg kan levere tilbake krykkene og-weee[:D]

Hmm, det var merkelig. jeg har også drømmer om at jeg skyter sønnen min, å blir fratatt den nye babyen når den kommer. ille da, skikkelig dritt å legge seg. har heldigvis ikke bekkenplager jeg da.
håper du får sove godt til natta [:)]
å slippe de fæle drømmene.
men, lurer på hva de drømmene betyr jeg å

Uff...så ekkelt med så mange mareritt.[:(]
Jeg har ikke det (heldigvis), men har drømt noen snodige drømmer ja.. I natt drømte jeg at vi fikk to...[:D]
Men ang. bekkenet så våkner jeg hver gang jeg snur meg. Eller våkner av at jeg har vondt og må snu meg... Det er et hel*****!![:(]

sover godt jeg[:D]
vokner av at jeg må tisse ca 4-5 ganger, men sovner ganske fort etter et dobesøk[8D]
har bare koselige forberedelsesdrømmer jeg[:)]

drømte iforigårs natt at det åpna seg et hull oppe på magen min.!!

Først kom en fot ut, og så et hode.
Prøvde å dytte han inn igjen,men det gikk ikke.

Blei superstressa, for hadde jo ikkje begynt å vaske noen babyklær eller sengeklær..!

Back
Topp