jc Gift med forumet 12 Mai 2013 #1 I dag skulle jeg bake brød, med ferdigblandet mel. Den var full av makk!!!! Så nå er jeg kvalm og har ikke lyst på brød!!! Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
I dag skulle jeg bake brød, med ferdigblandet mel. Den var full av makk!!!! Så nå er jeg kvalm og har ikke lyst på brød!!! Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
jc Gift med forumet 12 Mai 2013 #3 Ja skikkelig æsj!!! Har tatt bilder av posen inni og utenpå, og i morgen skal jeg ringe å klage!! Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Ja skikkelig æsj!!! Har tatt bilder av posen inni og utenpå, og i morgen skal jeg ringe å klage!! Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
3.mannpåveg Elsker forumet Marsboerne 20 18 12 Mai 2013 #4 Ånei så ekkelt! Har opplevd sånne små biller i melet, men aldri makk! Æsj skjønne du blir kvalm!
J justair Gift med forumet 12 Mai 2013 #5 okey æsj!! Det bør du absolutt klage på! Er vist ikke alt som er trygg mat i Norge :S
Real Gift med forumet 12 Mai 2013 #6 Æææææsj!! Fy så ekkelt! Husker jeg åpna en boks med kattemat en gang jeg, og den var full av hvite mark-uææææ- det glemmer jeg aldri!
Æææææsj!! Fy så ekkelt! Husker jeg åpna en boks med kattemat en gang jeg, og den var full av hvite mark-uææææ- det glemmer jeg aldri!
J justair Gift med forumet 12 Mai 2013 #7 har aldri kjøpt noe som viste seg å ha makk i:O Og gla for det, da hadde jeg fått sponk .....