Ekkelt

Krristy

Gift med forumet
Dette skjer HVER dag når mannen er i nordsjøen.
Vi har ei trapp i stua som går opp til et uinnreda loft, og HVER dag så står katten og kikker opp trappa mens den Mjauer klagende opp mot døra på loftet [&:][&:][&:]

Det begynne virkelig å bli EKKELT [:'(][:'(]
Har jo hørt om at katter kan ha en 6 sans, så eg begynte å tenke på om det er noe på loftet som katten ikkje liker [&:]

Det hjelper ikkje på at rett før forrige gang mannen reiste så hørte eg skritt utenfor soveromsdøra når INGEN var hjemme [:'(]

kasje det er mus eller noe på det uinnreda loftet? men det er også sant som du skriver at katter (eller dyr generellt) kan merke ting som ikke vi merker. Husker for noen år siden når jeg bodde langt vekke fra der jeg kommer fra, og var hjemme på ferie, å satt å kosa med katten til mamma og pappa i stua på kvelden etter det hadde lagt seg. plutselig blir katten svart i blikket å stirrer på en måte på meg eller forbi meg....også bykser den mot ansiktet mitt mens den freser, men det virker ikke som den freser til meg men til noe bak meg på en måte, som regel så ble det kaldt når dette skjedde også. Fikk etter hvert følelsen av at der var "noen"  og er nå ganske sikker på det selv om jeg aldri har sett noe, men samboer har sett en skikkelse stå akkurat der.

ORIGINAL: Strikkeguri

kasje det er mus eller noe på det uinnreda loftet? men det er også sant som du skriver at katter (eller dyr generellt) kan merke ting som ikke vi merker. Husker for noen år siden når jeg bodde langt vekke fra der jeg kommer fra, og var hjemme på ferie, å satt å kosa med katten til mamma og pappa i stua på kvelden etter det hadde lagt seg. plutselig blir katten svart i blikket å stirrer på en måte på meg eller forbi meg....også bykser den mot ansiktet mitt mens den freser, men det virker ikke som den freser til meg men til noe bak meg på en måte, som regel så ble det kaldt når dette skjedde også. Fikk etter hvert følelsen av at der var "noen"  og er nå ganske sikker på det selv om jeg aldri har sett noe, men samboer har sett en skikkelse stå akkurat der.

Då lurer eg på hvordan dei har kommet seg inn iallefall [8D]
Er helt nytt hus [8D]

Æsj så creepy da [:o]

ORIGINAL: BitzyhogJulia

kan trøste med at pusen min bare tok vare på meg og ga litt F i kællen som gikk igjen.[8D]
Ropte på henne en morgen når det hadde kommet inn en veps på soverommet mitt, og når hun kom sa jeg "få bort vepsen for meg!!" litt panisk... hun går bort til vinduet og dasker den ut igjennom sprekken på vinduet og går sin vei igjen....[8|]

Det er ikke alltid at de har en 6. sans...

Haha så skjønt [8D]

Back
Topp