Ekkelt!

Krøllo

Elsker forumet
Katten vår har orm, det kommer lange hvite ormer ut baken på henne innimellom..
Syns det er skikkelig ekkelt å tenke på at hun kan ha lagt fra seg slike rundt i huset[:'(]

Får ikke kjøpt kur før på mandag..
Noen som vet om det kan smitte oss?
Hun må ha hatt det i 1 mnd! Uten at vi har sett det, det var da vi fikk henne, og hun har kun vært inne etter det..

Det er bendelorm. De smitter ikke til mennesker, men det er mega-ekkelt.. 

ORIGINAL: Sicily

Lange og lange... sånn ca 3 cm , og noen har vært mindre.. De er helt hvit..
Kjente en dag at det beveget seg inni magen hennes..[&o][:'(]

ORIGINAL: Krøllo

Det er bare leddene som bærer egg fra ormen som kommer ut. Den er nok mest sannsynlig minst en meter lang inni der.. Google bendelorm og les.

ORIGINAL: Krøllo

Det er bare leddene som bærer egg fra ormen som kommer ut. Den er nok mest sannsynlig minst en meter lang inni der.. Google bendelorm og les.

ååå HELSIKKEN! Gud så ekkelt! Stakkars pus, jeg syntes det er drit ekkelt å kose med henne..

Hva skjer med ormen om jeg kjøper kur? Hele greien kommer vel ikke ut? Ja skal google det.

noen innvollsormer kan smitte til mennesker iallefall....men om den typen katten din har smitter til mennesker anaer jeg ikke...

ORIGINAL: Solstranda

noen innvollsormer kan smitte til mennesker iallefall....men om den typen katten din har smitter til mennesker anaer jeg ikke...

Katte-bendelorm smitter heldigvis ikke til mennesker. [;)]

Fant en orm i trusa til storebror for noen mnd siden.. Den var rundt 20 cm lang... Fytte katta det var så kvalmt!! Heldigvis så han den ikke selv, heller ikke merka den!

ORIGINAL: Happygirl84

Fant en orm i trusa til storebror for noen mnd siden.. Den var rundt 20 cm lang... Fytte katta det var så kvalmt!! Heldigvis så han den ikke selv, heller ikke merka den!

Det er spolorm. (Ascaris) Bør behandles. Det er mest sannsynlig fler inni der..

ORIGINAL: Refleksheks

Ikke i trusa til DIN storebror, I hope.

Hahahahaha, jeg trodde det var hennes storebror, men tenkte kke noe over det. Litt for BV-herda..

Det er spolorm. (Ascaris) Bør behandles. Det er mest sannsynlig fler inni der..

Jada,dro til legen dagen etter vi [;)]

ORIGINAL: Refleksheks

Ikke i trusa til DIN storebror, I hope.

Of course not [;)] 

mygad............

Godt jeg ikke har katt...

tror jeg hadde fått hjertestans av sånne bendelorm greier... fikk smått hjertebank av bare å lese storyennn[&o][:o][:o]

ORIGINAL: Hilly77

mygad............

Godt jeg ikke har katt...

tror jeg hadde fått hjertestans av sånne bendelorm greier... fikk smått hjertebank av bare å lese storyennn[&o][:o][:o]

samme her!

men vi har to hunder da, så eg kan jo risikera å møta problemet ein "vakker dag" når eg tenke meg om[:'(][8D]

Back
Topp