Ekkelt. Utflod, farge.

Carol_90

Andre møte med forumet
Flere som opplever grønn/gul konsistens i 3.trimester? Synes ikke den lukter noe spesielt, er ikke veldig mye men aldri opplevd å ha grønt.

Er i uke 39 så litt bekymret for evt infeksjon men finner ingen symptomer som helt beskriver det jeg evt kan ha siden det ikke lukter.

Tenker det kan være deler av slimproppen som går litt og litt..?

Sniker. Slimproppen er hvit/lys gul, evt med blod. Grønt høres ikke bra ut. Ville snakket med en lege.

har det samme og hatt et par uker. Jm mener det er slimproppen som går litt og litt. Jeg har ikke sett blod i selv, men jm fant spor i urinen. Vil tro det er samme for deg. Jeg er ikke noe bekymret for infeksjon. Send en sms til jm om du er bekymret uansett :Heartbigred

Har også samme, jm fant spor av blod i urin, men ikke noe som jeg kan se. Lukter nesten ingenting av denne utfloden synes jeg. Sikkert deler av slimproppen som flere sier :)

har det samme og hatt et par uker. Jm mener det er slimproppen som går litt og litt. Jeg har ikke sett blod i selv, men jm fant spor i urinen. Vil tro det er samme for deg. Jeg er ikke noe bekymret for infeksjon. Send en sms til jm om du er bekymret uansett :Heartbigred
Okei:) godt jeg ikke er den eneste! Fikk heldigvis tatt en bakterietest på legekontoret i stad nedentil så skulle få svar Ila noen dager håper det kun er deler av slimproppen, eller at det ikke er noe infeksjon iallfall :)

Har også samme, jm fant spor av blod i urin, men ikke noe som jeg kan se. Lukter nesten ingenting av denne utfloden synes jeg. Sikkert deler av slimproppen som flere sier :)
Okei, leverte urinprøve istad alt var negativt der:) så venter på gynekologisk, får å se om det var noe bakterier i skjeden. Får satse på at det er deler av slimproppen

I dag gikk slimproppen min. Helt tydelig at det var den - stor klump med slim på dopapiret. Den var blank og gul i fargen. Skulle ønske jeg kunne være sikker på at noe er på gang, men sist gang gikk det 1 uke fra proppen gikk til fødselen begynte.. :dead: Noen som har erfart at det gikk raskere..?:hilarious::Heartbigred

Back
Topp