ekkelt spørsmål men

turteldue

Forumet er livet
VIP
Er det mange som har kastet opp siden de fant ut at de er blitt gravid?

nei har ikke kastet opp engang [:)] har hat litt små kvalme bare, men ikke noe mer en det..

huff...
jaja, jeg er no bare helt ekstremt kvalm..
på fire dager har jeg kastet opp to ganger.. :(

Uff da.. får håpe at det gir seg med tiden er ikke noe særlig og bli så dårlig...

har ikke kasta opp. vært uvel et par kvelden, men thats it!

Kasta opp for første gang i går. Vært uvel om morgenen og formiddagen i litt over ei uke, men trodde det skyldtes bivirkninger av penicillinkuren jeg har gått på. Gjorde ferdig kuren på torsdag, og kasta altså opp i går. Tror jeg ble så kvalm fordi det gikk for lang tid mellom frokost og lunsj - hjelper å spise [;)]

ORIGINAL: Juvel

nei har ikke kastet opp engang [:)] har hat litt små kvalme bare, men ikke noe mer en det..

ORIGINAL: maltesers

har ikke kasta opp. vært uvel et par kvelden, men thats it!

sign!

Har ikke kasta opp, men blir veldig kvalm når det blir lenge mellom måltider.
Jeg hater å kaste opp, så jeg er flink til å ikke gjøre det[8D]

samme her [:)]

Jøss, har du blitt kvalm så tidlig? Får håpe det gir seg. Jeg er bare 5 uker på vei så kan være litt uggen innimellom, men ikke noe sånn ekstremt. Sist gang var jeg så ekstremt kvalm fra uke 6 og spydde hver dag så jeg håper inderlig ikke at det blir så gale for da kan det bli noen tøffe sommermåneder på jobb[:)]

Litt småkvalm forrige uke men ingen spyings, og godt er det!

Spydde ikke en gang i forrige svangerskap så satser på det samme nå. Passer best i forhold til sommerplaner og jobb nemlig[:D][:D]

ORIGINAL: mariak

samme her [:)]

Jeg har ikke spydd heldigvis, men er kvalm nesten hele tiden og brekker meg flere ganger i løpet av dagen [:'(]

Jeg har kastet opp, men det eneste jeg hadde fått i meg var Biola[:'(] Det var ikke noe godt å kaste det opp.

Får mye brekninger osv. så springer til doen men ingenting kommer opp heldigvis.

Back
Topp