Ekkelt om utflod

tabXtra

Glad i forumet
Er det flere enn meg som har økt utflod?! Jeg kan seriøst kjenne at det renner.. Så ufattelig plagsomt :p Er dette vanlig? :) Ellers har jeg "verk" i lysken hele tiden og er ekstremt trøtt,, det har jeg fått med meg er normalt! Sånn utenom det er flere symptomer hjertelig velkommen hit,

Æsj ja er økt her også.jævlig kult å.tulbringe.timerbi.bikinien da pluss å gøle seg smålubben.i sommer.selv er.jeg veldig trøtt og oppblåst som er normalt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja snakk om oppblås ja?! Går rundt og fiser hele dagen... ;-) sweet! Er ganske forstoppet også, har en teori om at det kan være pga jernet i GRAVID tilskuddet jeg tar.. Om ikke det er normalt da, da hadde jeg vell vært det uansett

Marsbaby <3

Her har jeg faktisk mindre enn vanlig. Faktisk ingenting. Veeeeldig fornøyd med det! ;)
Men små forstoppet, ikke så stas det da. Husker det fra sist også. Håper bare ikke det blir like ille denne gangen. Tror det var værst sånn rundt uke 8-10, helt jævlig... :(

Absolutt ingen utflod enda :) men har vert oppblåst i dag og skikkelig trøtt :/

Jada... Vært så ille at jeg har trodd jeg har blødd og deretter vært redd for å sjekke. Nærmer meg 6 uker nå, og tidspunktet for når jeg blødde med sønnen min. Håper jeg slipper unna denne gangen.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Ja jeg må også sjekke om det er blod, men nå begynner jeg å bli vant med det så er ikke like nervøs lengre :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Back
Topp