Ekkel utflod

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Jeg spør dere her inne jeg siden dere er noen uker lengre enn meg og kanskje opplevd noe av det samme:) etter orgasme var krg en tur på toalettet 30-45 min senere og der var det litt slimete utflod. Ikke noe blod etc som jeg kunne se, men så ut som snørr og eggløsningslim. For dette kunne strekkes. Har hatt litt kynnere i dag, men ikke vonde. Det er ikke slimproppen som har gått. Det var snakk om mindre mengde som lillefingerneglen. Kan dette komme av orgasme ? Magen var steinhard litt etterpå.

Sæd? Min første tanke. Jeg kan renne sæd i timesvis etter en runde.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk ikke noe av det:)

Jeg har den siste tiden hatt det slik at det kommer slimete/seigt utflod etter sex. Det varer ca et døgn etterpå.. Magen min blir også steinhard og til tider er det en del kynnere etterpå. Helt normalt :)

Har hatt slim (utflod) i alle mulige varianter siden jeg fikk 2 streker. Men særlig et døgn eller to etter sex kommer det ut slik skikkelig busemateriale :o Sorry peeps :p

Har hatt slim (utflod) i alle mulige varianter siden jeg fikk 2 streker. Men særlig et døgn eller to etter sex kommer det ut slik skikkelig busemateriale :eek: Sorry peeps :p

Godt jeg ikke er alene :p Trodde faktisk at vannet mitt gikk etter en runde. Det kom så mye utflod i flere dager etter så jeg tok kontakt med føden og fikk vannavgang avkreftet :)

Men dette er snakk om ved sex sex. Vi hadde kosestund på andre måter. Hahahah men er ikke sikkert det kom av det. Noen som har hatt utflod som ser ut som eggløsningslim/snørr ? Hvor man kan trekke de it lange tråder. Uten å hatt sex altså

Men dette er snakk om ved sex sex. Vi hadde kosestund på andre måter. Hahahah men er ikke sikkert det kom av det. Noen som har hatt utflod som ser ut som eggløsningslim/snørr ? Hvor man kan trekke de it lange tråder. Uten å hatt sex altså
*sniker fra juli*
Jeg har opplevd det, helt normalt :)
Slimhinnene i kroppen oppfører seg litt annerledes nå siden vi er gravid. Ikle uvanlig å produsere litt forskjellige typer utflod da.
Hatt "strekkbart eggløsningsslim" etter orgasme uten samleie selv :)

*sniker fra juli*
Jeg har opplevd det, helt normalt :)
Slimhinnene i kroppen oppfører seg litt annerledes nå siden vi er gravid. Ikle uvanlig å produsere litt forskjellige typer utflod da.
Hatt "strekkbart eggløsningsslim" etter orgasme uten samleie selv :)
Takk for svar:) ble litt engstelig for at det var denne slimproppen. Men regner med at den er større :)) og med blodspor. Detta var hvitt :)

Jeg fikk masse uflod etter jeg ble gravid og har ennå masse. Husker i begynnelsen så var den veldig seig og slimet, kunne trekke lange tråder mellom fingrene :P vet ikke hvordan den er nå, sannsynligvis lik som da, men det var bare i starten at jeg ble så overrasket over mengden og konsistensen at jeg "testet" den ut :P

Back
Topp