Ekkel smak i munnen

~Lisbeth83~

Forumet er livet
Må bare fortelle...å håper noen kan svare..
i morges etter tannpuss så skulle jeg skylle munnen med corsodyl
(kjente jeg hadde ett sår i munnen)
Det var så ekkelt...ble helt rar i munnen, å alt jeg puttet i munnen etter det smaker som...
ikke lett å forklare men..metall lignende eller noe i den duren..
Å er helt tørr munnen..
bare jeg "smaker" på tungen så ...[:'(]
Ble veldig kvalm av dette (denne smaken)[:'(]
Noen som har opplevd lignende?

den metallsmaken er ikke god!!

har hatt den i forbinnelse med blodsukkerfall og migrene, men også de første ukene av mitt første svangerskap.....[;)]

jeg tolker det som et teng på at jeg er veldig sliten, siden jeg bare får migrene hvis jeg er utslitt...

Det er sånn corsodyl er det!
Du skal ikke drikke, spise eller skylle munnen i helst 2 timer etter at du har skyllet med dette og du skal heller ikke pusse tennene med tannkrem først... Bare pusse med vann.
Mange klager over at de mister smakssansen når de bruker det. Og det skjønner jeg utrolig godt, men den kommer tilbake når du slutter å bruke den igjen.
Dette er kjempesterkt så jeg kjenner nesten ikke tunga mi etter bruk av dette jeg da...
Vann det ut 50/50 med vann neste gang, kanskje det blir bedre!

-Tannpleier pastella-

ja det er corsodyl...
har drukket det etter å pusset tennen før, å har ikke fått slik ekkel smak før...
jeg kjenner smak av det jeg putter i munnen...men det blir en slags metallsmak i munnen plus at jeg føler meg veldig uvel for øyeblikket[:'(]
Ps:er godt over 2 timer siden jeg brukte det

hmmm rart!
Kan jo hende at det er noe hormonelt som gjør at du reagerer da... Ser du hadde el 2 oktober... Ikke fått mens?
Når jeg har hatt el så får jeg munnsår noen dager etterpå... Kanskje det er de hormonene som gjør du får en sånn smak, eller kanskje du er gravid...?

Eg har alltid reagert på corsodyl slik som Pastella forklarer. Heilt grusom heile greiene! [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Jeg har ikke hatt sår i munnen på mnder
men vi håper selfølgelig at det er en liten søt grunn til dette da[;)]

Back
Topp