Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Flere som har det?
Kommer en liten stund etter at jeg har spist.. så blir jeg uggen og føler jeg må spise igjen. Kommer til å se ut som en hval om dette fortsetter. :)
Flere som har det sånn? Og hva putter dere i munnen da i såfall?
:)
hahaha, jeg har det akkurat likt.. spiser hele tiden, tenker kun på mat mat mat. helst junk food!!! så blir jeg sulten igjen etter noen minutter fordi jeg får ekkel smak i munnen! jeeeez, men godt det er nå vi kan spise. verre etter fødsel ;)
Ikke vært plaget med det selv..foreløpig :) Men hva om du da bare tar en doc eller halspastill?
Ellers kjenner jeg meg igjen med maten! Spiser og spiser jeg, eneste jeg tenker på om dagen er når jeg kan sette meg ned å kose meg med mat neste gang , hihi.... aldri vært sånn :p
Prøver å la det gå i allefall 3 timer mellom hvert måltid.. (da spiser jeg frukt og lakris innimellom da :p ) kniiis..kommer til å trille rundt snart, er ikke så stor av meg heller :D
Har det helt likt! Jeg spiser og spiser og spiser & spiser..... Spesielt
på formiddagen. Og den ekle smaken i munnen kommer etter hvert måltid!
Har lurt veldig på hva det kommer av, så godt å høre det ikke bare er meg! :-)
her er jeg ekspert!! desverre... har gått over litt nå men har i maaange uker hatt konstant vond smak i munnen. hvis du er despis kan du prøve tyskisk pepper . det blir ikke bedre over langen men de minuttene du har sukkertøyet ;-))) eller jugelhyl, lakris med salt. i grunn bare godt når man sutter av saltet. du kan også prøve sure epler.. men sukkertøy kan funke litt hvertfall :-))
Ja en Doc eller IFA eller noe som varer litt i munnen er sikkert ikke dumt... Da holder det smaken borte en liten stund i allefall. :)
Er skikkelig bale med den der smaken og tanken på mat blir jo ikke akkurat mindre når det eneste som hjelper er å trøkke noe annet i trynet.. hehe..
I allefall godt å høre at det er en litt normal graviditetsting :)
Her er det også sånn! Trodde det var noe galt inni munnen, men slår meg til ro med at det bare er et symptom på at jeg er gravid siden det er flere her inne som har det på samme måte :-)
Jeg har det også slik, det eneste som ikke gir en forferdelig smak i munnen er frukt, sukkertøy og andre sukkerbomber blir jeg bare mye verre av faktisk
haha, jeg og! hadde tenkt å starte en tråd om dette sjøl! jeg har merket at det er verst når jeg har spist noe søtt. nå feks, stjal jeg akkurat en sånn "biler"-godis av dattera mi (kremt) (hun er veldig flink til å spare godteri, det er ikke jeg), og nå sitter den ekle smaken der.
jeg tror det er en straff for å spise søtsaker!
Ja veldig søtt går ikke hos meg. prøvde å spise opp yoghurten til guttungen her om dagen og det var ikke bra. banan er også for søtt... hender jeg vil ha noe annet enn vann og da tar jeg litt iste men må betale for det ja...
Har ikke dette problemet. Men har noen av dere prøvd tyggis???
Etter måltidet å ta en tyggis med en god smak som varer litt. Kanskje det vil hjelpe på den vonde smaken i munn??