ekkel søt lukt

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
hei...
er det normalt at utfloden er lyse brun og har en ekkel søt lukt?
jeg har hatt det nå snart en ukes tid. og jeg glemte snakke med jord morra om det sist gang jeg var der. men er det noen som vet hva dette kan være?
takknemlig for svar [:)]

[:'(] uff uff
nå har jeg ringt til føden og dem sa at jeg måtte komme opp fortest mulig, for dem må skjekke om foster vannet har gått.... [:o] blir beskymra har jeg nå [&:]
men jeg skjenner jo liv fra jenta mi så det er jo ikke no farlig da [:)]
håper egentlig det er vannet som har gått, for da er det ikek altforlenge til jeg ser jenta mi [:D]

lykke til med lille_jenta87[;)] kanskje du for holde nurket ditt snart[:)]

Lykke til lille jenta87[;)] Håper virkelig det går bra,du må si ifra hvordan det gikk da....=)jeg er så spent jeg... Go'klem;)

hei hei [:)]
det er så koslig å se at folk bryr seg her [:)]
det var ikke foster vannet som hadde gått, men det var deler av slimproppen og litt gamelt blod. [:'(] uff uff jeg som håpa på at fødselen var i gang.
men men, må nok vente til hun er klar for å komme ut [:)] håper det er ganske snart da [:D]

Blir sikkert snart nå[:)] LYKKE TIL!!!

ja jeg håper det skjer noe snart [:D]
men det som er, er at det bare er deler av den, så er det masse gammelt blod som kommer ut. så har ikke hodet til jenta mi festa seg heller [:(]
men er det noen som oxo har hatt det sånn? og hvor lang tid tokk det før ungen ble født?
har så utrolig lyst til at det skal skje noe snart.
har lyst til å se jenta mi nå jeg [:D]

hode til gutten min er ikkje festa seg heller. men jormora sa til meg at vis vanne går så må eg legge meg ned så ikkje navlestrengen kommer føsrt. har termin neste lørdag[;)] men har så lyst at den skal komme ut i dag.... klare snart ikkje og vente lengre.....[&:]

slimproppen min gikk 3 uker før tiden og jeg begynte å åpne meg men henry sebastian ville ikke ut føre 3 uker etterpå...

Back
Topp