Mymlen
Glad i forumet
Har til tider hatt lette blodtrykksfall med akutt svimmelhet tidligere men dette har gått over igjen med en gang som regel. I dag var jeg i byen en tur og skulle handle litt julegaver med mannen da jeg sto i kø i en butikk kjente jeg plutselig at det ble veldig tungt å stå der, jeg fikk vanskelig for å puste og det kjentes som jeg skulle besvime - klarte å komme meg ut i frisk luft og fikk satt meg ned rett før det svartna helt. Utrolig ekkel opplevelse og lurte på om andre har hatt slike opplevelser? Er dette også blodtrykksfall bare mer ekstremt enn det jeg har hatt tidligere?
Vi prøvde å gå litt til i byen men etter at det samme begynte å skje igjen nær vi gikk på en annen butikk så dro vi bare hjem da det var såpass ubehagelig situasjon. Har ikke merket noe mer til det etter vi var i byen.
Vi prøvde å gå litt til i byen men etter at det samme begynte å skje igjen nær vi gikk på en annen butikk så dro vi bare hjem da det var såpass ubehagelig situasjon. Har ikke merket noe mer til det etter vi var i byen.