Ekkel opplevelse

LilleMyy90

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Julilykke 2023
Var med svigerforeldrene mine forrige helg, det var selskap og en del folk, mye som skjedde på en gang med andre ord. Lillemor satt i tripptrappen, hadde nettopp fått mat. Jeg skulle på toalettet og de andre rundt skulle se etter henne. Stolen sto helt inntil bordet, og hun fikk tak i en tom Kleenex pakke, altså plastikk. Når jeg kom ut så jeg hun drev å tygde på plastikken så jeg gikk for å ta det fra henne når hun startet å hoste og brekke seg. Jeg såg en diger plastikk bit forsvinne bak i halsen og vi fikk ikke tak i den med fingrene. Hun brakk seg enda mer og lagde stønne lyder mens hun kastet opp, vi fikk øye på plastikk biten som forsvant bak i halsen hennes hver gang hun heiv etter pusten. Svigerfar måtte holde henne på magen nedover mens hun kastet opp i mengder og samboer prøvde å få tak i biten. Jeg var på nippet til å ringe sykebil før han endelig fikk tak i den. Det varte bare i ett par minutter men det føltes ut som flere timer og sykepleierkunnskapene mine var som forduftet. Skremmende
 
Uff, så ekkelt!! Hvordan gikk det etterpå? Ikke noe gøy at sånt skjer når andre skal passe på. Sa de noe om det?
 
Så utrolig ekkelt
 
Uff, så ekkelt!! Hvordan gikk det etterpå? Ikke noe gøy at sånt skjer når andre skal passe på. Sa de noe om det?

Det var i hovudsak samboer som skulle passe på, eller jeg såg i hovudsak på ham når jeg sa pass på, og litt de to andre som stod rundt og de sa jaja. Jeg ble jo sint på samboer og fikk litt panikk og jeg sa jo ting som "er du gal", "lar du henne spise på plastikk" osv. Han la jo seg paddeflat og ble ganske skremt selv, så noe lignende kommer nokk ikke til å gjenta seg. Svigerfar ba meg roe meg ned og kom med kommentarer etterpå om at sånt skjer og at dette blir sikkert ikke første gang. Da ble jeg ganske irritert!! Jeg vet det kan skje, men at de ikke reagerte når de så henne spise på plastikk, det skal ikke skje!

Det gikk veldig fint etterpå. Hun gråt ikke og var igrunnen helt normal. Heldigvis:)
 
Det var i hovudsak samboer som skulle passe på, eller jeg såg i hovudsak på ham når jeg sa pass på, og litt de to andre som stod rundt og de sa jaja. Jeg ble jo sint på samboer og fikk litt panikk og jeg sa jo ting som "er du gal", "lar du henne spise på plastikk" osv. Han la jo seg paddeflat og ble ganske skremt selv, så noe lignende kommer nokk ikke til å gjenta seg. Svigerfar ba meg roe meg ned og kom med kommentarer etterpå om at sånt skjer og at dette blir sikkert ikke første gang. Da ble jeg ganske irritert!! Jeg vet det kan skje, men at de ikke reagerte når de så henne spise på plastikk, det skal ikke skje!

Det gikk veldig fint etterpå. Hun gråt ikke og var igrunnen helt normal. Heldigvis:)
Huff. Så dum kommentar da. Sont skal ikke skje. Å skjer det en gang så skal man lære av det så noe lignende ikke skjer.. Godt at han selv ble litt skremt slik at det er lært. Bra det går fint nå :)
 
Back
Topp