Ekkel opplevelse

Toromor

Glad i forumet
For en times tid siden var jeg innom apoteket for å hente noen medisiner, og ble stående en stund å vente i kø. Når det ble min tur, og jeg hadde stått ren liten stund i kassa ble jeg plutselig kjempesvimmel, og det svartnet for øynene. Jeg ble også skikkelig kvalm, og jeg begynte å kaldsvette. Det var kjempeekkelt! Heldigvis klarte jeg å holde ut, ville ikke skape drama innpå apoteket liksom, og fikk satt meg ned påen benk da jeg kom meg ut. Det ga seg når jeg hadde sittet en stund, men jeg kjenner jeg er fortsatt småsvimmel og sliten i kroppen.

Noen av dere som har opplevd det samme? Hva kommer det av?

Jeg bruker å få de samme når jeg drar på butikken viss jeg bruker for lang tid eller at eøjeg har drukket lite :( har flere ganger bare måttet gått å hentet iste eller juice og åpn inne på butikken for å unngå å svime av :( er nok blodtrykksfall ja :( eller lavt blodsukker eller noe :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Uff, er det det altså? Jeg har følt akkurat det samme.. I tillegg får jeg forsterka angstsymptomer når jeg er gravid.

Jeg blir ofte slik hvis det er varmt (når jeg dusjer F.eks) og om jeg konsentrerer meg/venter på noe.. Men har ikke besvimt enda heldigvis:)

Jeg blir sånn vis jeg dusjer/ bader for lenge og varmt.. Skal nok ikke bli så enkelt ute i sommer tenker jeg :P

nei er ikke noe behagli :( spesielt ikke når en er på butikken for eksempel og du kjenner svetten renne og du nesen ikke ser folka som er der :( har ikke besvimt enda jeg heller men tror e har vært nære på noen ganger ;(

dette opplever jeg pgså. spesielt når jeg begynner å bli sliten av å stå oppreist!

Back
Topp