Ekkel opplevelse på butikken...

x1xkombaja

Glad i forumet
Mini satt som vanlig i handlevogna, han vet han skal sitte fint og ikke tulle, ellers er det rett ut, så han sitter som regel bare på rompa der...

Men i dag, så skulle jeg ta ut noe pålegg og bak meg hører jeg det smeller! Snur meg rundt, og der ligger ungen min hylenes med handlevogna og alle varene oppå seg...

Det er en liten butikk, så alle hørte det jo og kom løpenes for å se om det gikk bra...

Gud, så flau jeg var! For når jeg blir redd sånn, så reagerer jeg jo ikke helt som jeg hadde planlagt... Jeg får av han vogna og løfter han opp, ser at alt fungerer som det skal og sier "nå skjønner du hvorfor mamma sa det var så viktig at du ikke sto i vogna!" ganske så strengt... Og jeg så han ene som var der så litt stygt på meg...

Han er blå over hele armen, litt nedover beinet og har en grei kul i hodet, for han smalt rett inn i frysedisken...

ALDRI om han skal få sitte oppi der igjen[&:]

oppi setet? nesten 5 år?
er han ikke aaltfor gammel til det?[:-]

Stakkars lille!! Bra det ikke gikk verre![X(]

Autsh!

Men folk som ser stygt på deg burde du ikke bry deg om. Mange mammaer som blir redde reagerer med å bli sint.

ORIGINAL: **CogJ**

oppi setet? nesten 5 år?

Nei, han satt ikke oppi setet, han satt nede i vogna[8D]

Auuuu, [&o]men det kan skje den beste [;)]
Folk legger seg så altfor mye oppi andres saker så du skal ikke bry deg om at de så stygt på deg [;)]
Godt at det gikk som det gikk tross blå arm [&o] Håper den kommer seg raskt [:)]

Huff, så fælt..[&o] Har måttet hatt den samtalen der med snuppa her et par ganger ja..[&:]

aoooo
stakkar liten [:(]

godt d gikk så bra som d jore

å di som så på deg ska du IKKE bry deg om

*trøsteklem*

Herregud så idioti han mannen var da.. som om ikke du var redd og hadde det "vondt" fra før av.. da hjelper det jo ekstra å sende stygge blikk[8|]

Godt det gikk bra da! Hadde sikkert sagt noe av det samme jeg også!

sånt kan skje den beste og drit lang fy i at noen ser stygt på deg..[>:] jeg regner med at han viste det fra før at han ikke skulle stå i vogna og da er det lov å bli litt streng i stemmen for det kunne blitt mye værre.. skjønner jo at du blir redd..

stakars liten[:(]

men jeg også reagerer sånn når det skjer noe uhell ute.. blir ofte bare sittende å måpe, eller så kjefter jeg på sambo om han er med...  har en del episoder der jeg lurer på hva folk tror om meg som foreldre.... [;)]

og må føye til at det og kjefte er jo en ganske normal reaksjon når man blir redd [:D]

ORIGINAL: **CogJ**

oppi setet? nesten 5 år?

sign.
og han er stor nok til å få høre "hva var det jeg sa" uten at du skal få stygge blikk.

Back
Topp