Ekkel opplevelse.. om natta

Hysj...

Glad i forumet
I natt våknet jeg av at baby callen pep, det er en super nova. Tittet på displayet å der stod det LOW -2 grader!! Baby sov i rommet ved siden av så jeg viste at det ikke var kaldt men jeg løp inn til henne. På callen der så stod det 19 grader.... Vet ikke hvorfor men syns dette var utorlig ekkelt!! Noen som har opplevd noe sånt med super nova baby call? Har prøvd og sjekke på nett men ser bare om at denne typen baby call viser noen grader for mye.. Slo av å på enheten inne hos meg og da viste den riktig tempratur igjen. Noen som vet hva dette kan være??? eller opplevd noe lignende? Stoler liksom ikke helt på den baby callen lenger da.. og nå drev den å laget skrapelyder også.. men baby sover...

Logisk forklaring kan være at en i nabolaget ditt har samme babycall, å kansje dem har glemt den ute i vogna f.eks?
Så har dere den på samme frekvens..å da fanger din babycall opp den i nabolaget....

Hvorfor hysj-brukeren?!

rodstilk skrev:
Hvorfor hysj-brukeren?!

Det tenkte jeg også på.

Man bør bruke hysj-brukeren korrekt. At babycallen ikke fungerer som den skal er ikke grunn til å bruke den.

Dårlig batteri på babycallen? Dårlig kontakt?

Du har garantert tatt inn en i nabolaget, som lå ute :) Bytt kanaler på dine enheter, så ordner det seg nok skal du se! Når det er sagt, så stolte jeg aldri på temperaturmåleren på min supernova.. den var helt på bærtur, og det irriterer vettet av meg at babyenheten også piper når den er fri for batteri - det vekker jo ungen! 

Der vi bodde før fikk jeg støtt og stadig inn andre, hørte babyer som gråt men det var ikke min. Skift kanal du:)

Back
Topp