Ekkel følelse.

StineH

Elsker forumet
Jeg har fra 7-8 dpo, og frem til i dag 5+5 følt meg skikkelig gravid. Har hatt en god følelse og masse symptomer. I stad når jeg stod på kjøkkenet fikk jeg skikkelig strekkesmerter i livmoren, har hatt endel av det hittil - men nå så "forsvant" denne gravidfølelsen omtrent akkurat samtidig!
Synes liksom ikke puppene mine er så ømme lengre heller, og hverken sulten eller kvalmen er tilstede.

Vet jo at det ikke er mulig å miste alle symptomer og alt på bare et øyeblikk - men denne følelsen var IKKE noe god i det hele tatt!

Jo, det er mulig, fordi det er normalt. :) noen dager kjenner man ingenting, det kan svinge veldig, noen kjenner ingenting i begynnelsen i det hele tatt, andre er jevnt fulle av symptomer. Alt er lov :) det kommer nok tilbake :)

Tror det er helt normalt, denne uka for meg starta med at jeg så og si måtte bosette meg på do fordi jeg var så kvalm. Plutselig på torsdag var jeg ikke kvalm i det hele tatt og fikk litt den følelsen jeg tror du sitter med nå.

Men kvalmen var ikke borte lenge i går ettermiddag var den tilbake og er fortsatt konstant (men jeg kaster ikke opp...enda, kommer ann på hva jeg lukter :P )

Har prøvd å Google det litt, og tror det er normalt at noen dager er bedre enn andre i forhold til grad av symptomer :)

Dette går nok bra skal du se. Vi er jo litt nervøse, og redd for at det skal skje lille noe. Men heldigvis ligger de godt beskyttet.

Symptomene dine kommer nok tilbake skal du se. Jeg har også hatt strekninger i livmora en stund. Men har også hatt dager uten dette.

Jeg er også "bedre", men hvilepuls er like høy og testene like sterke, så har bestemt meg for at detta er normalt :)

Jeg tror jeg hadde samme opplevelse som deg. Plutselig kjente jeg ikke noen symptomer, og var sikker på at det kom til å gå gale... Men så kom de tilbake noen dager etterpå, og TUL viste at alt var bra! :) Dette er helt normalt, fortalte jm meg. Det kommer nok tilbake! :-)

Jeg har også samme følelse som du beskriver. Ikke kvalm.. Verken om morgenen eller ved noen tider.. Så er veldig redd, men har litt murringer i livmor som vanlig, så håper at hjertet banker fortsatt...

Jeg har også hatt mindre symptomer nå. Eller så er det kanskje at vi begynner å bli vant med at ting skal være slik? :P men kjenner kvalmen blusser opp av og til. Og stikningene er kommer og går litt. Så det er nok normalt :)

Dere er så gode å ha! <3
Jeg ble skikkelig beroliget av å lese alle svarene deres. Deilig å vite at jeg ikke er den eneste som har det sånn, og ikke minst klarer dere å dra meg ned igjen på bakken før jeg rekker å gire meg opp å bli skikkelig stresset. Var HELT sikker på at det skulle være blod på papiret når jeg var på do i stad, men det var selvfølgelig ingenting...

Prøver å puste med magen, og skal nyte resten av kvelden :)

Kjenner meg veldig igjen i dette..
Har også mistet symtpomene så og si helt i perioder. Må virkelig kjenne etter fordi jeg lurer på om jeg enda er gravid.. I går måtte jeg ta en ny test just in case.. Hehe. Husker jo dette fra sist også!
Kommer nok flust med symptomer tids nok :D

Jeg kjenner meg også veldig igjen.
Jeg stresser VELDIG over å ikke ta en tidlig UL og ikke høre hjertelyd. Har en venninne som har doppler, må nok reise til henne å teste den om noen uker.

Kusina mi er sykepleierstudent og skal være på nyfødt avdelingen på sykehuset neste uke. Har sendt med henne noen spørsmål ;)

Men men, så lenge vi ikke har blødninger må vi jo bare stole på at alt er greit, selv om vi har litt lett for å bli småhysteriske ;)

Dere er gode altså <3

Jeg har også en venninne med doppler. Hun fant hjertelyden allerede i uke 7! Uheldigvis så bor hun et lite stykke unna meg, så det er liksom ikke bare å "stikke innom" heller..

Symptomene er på plass igjen i dag, selv om puppene er litt mindre ømme. Kvalmen er definitivt på vei inn, og blir bare mer og mer for hver dag..

Back
Topp