• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Ekkel drøm...

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Inatt drømte jeg at jeg våknet av babyskrik... Jeg gikk inn på kjøkkenet og der var min lille... jeg hadde vært på sykehuset og født den natten før, men jeg kunne ikke huske det  fordi jeg hadde vært så drita full :O den var på normal størrelse, men den var født før ordinær ul :S merkelig...
Skulle prøve å amme også syns jeg det var så ekkelt at det kom melk ut av puppen at jeg begynte å spy... så jeg fikk ikke lov av sambo å sove ved siden av han i senga fordi jeg hadde spydd en gang...
Jeg la meg i stua også var mamma der, og nevøen min og mamma dreiv å la babyene på sofaen og på benker og bord og sånn og sa at det var greit for de kunne ikke rulle ned, men jeg ble helt hysterisk så jeg klarte ikke å sove for jeg måtte følge med så ikke babyene datt ned fra bordene...
Babyen min var forresten først en jente, men så trur jeg det var en gutt...

Herregud for en syk drøm... første gang jeg har drømt om baby etter at jeg ble gravid...

Herregud, for en drøm!! Sånt er ekkelt, men for meg som leser er det jo bare komisk...[;)] Jeg har fortsatt ikke drømt noe om babyer eller fødsler jeg, begynner nok etterhvert jeg også.

herregud, det er ekkelt med sånne drømmer.

Jeg har selv hatt noen forferdelig ekle drømmer, men det har heldigvis ikke være et snev av sannhet i dem[;)]

Back
Topp