ekkel drøm..

dittemor86

Flørter med forumet
off...våkna opp me en skikkelig ekkel følelse..drømte at sambo var utro[:(]
har drømt dette mange ganger..å våkner alltid opp med en ekkel følelse!![:(][:(]

Det samme har skjedd meg mange ganger også, skjønner ikke hvorfor... Dette har skjedd før jeg ble gravid også... [&:] 
Har kanskje noe med usikkerhet å gjøre..?

[:)]Min elskede er ikke utro i mine drømmer.... Han bare reiser fra meg[:(]
Alt fra et års jobbing i Afghanistan,til skilles! Det ,og så drømte jeg at han ga bort bikkja !!! Våknet av at jeg var så sint at jeg ville banke ham opp.(hormoner er gøy...) Heldigvis for ham sto bikkja ved senga mi for å kose,hadde han ikke vært  der er jeg redd for at gubben hadde våknet på en brutal måte ja......
[:D] Ingen gjør noe med min voffe nei![:D]

Jeg har lest en plass, husker ikke hvor, men det var en side om hva drømmer betydde... Husker at jeg leste at når man drømmer at partneren var utro så var det et tegn på at han var trofast [:D]

ORIGINAL: Karo

ORIGINAL: dittemor86

off...våkna opp me en skikkelig ekkel følelse..drømte at sambo var utro[:(]
har drømt dette mange ganger..å våkner alltid opp med en ekkel følelse!![:(][:(]

Jeg drømte det SAMME i natt!!! Ropte på sambo, som hadde stått opp, helt fortvila og fortalte hva jeg hadde drømt. Han svarte " Du får ikke lov å ha sånne slemme drømmer om meg. Jeg vil da aldri forlate deg og lille baby`n vår. Det blir nok heller deg som slenger meg ut."
Godt å bli beroliget etter en veldig "virkelig" drøm!

bra for deg at du ble beroliget da...for min sambo hadde allerede dratt på jobb når jeg våknet[8|]
off vet ikke helt hvor mange ganger jeg har drømt at han var utro jeg..å værste av alt var at han var utro med min søster..(i drømmen altså)[:(][:(]
det var igrunn bra han ikke lå ved siden av meg når jeg våknet å..for jeg ble temmelig forbanna å lei meg i drømmen..drømte at jeg slo han MANGE ganger hardt..hehe[;)](men det fortjente han)[:D]

ORIGINAL: Margrete

Jeg har lest en plass, husker ikke hvor, men det var en side om hva drømmer betydde... Husker at jeg leste at når man drømmer at partneren var utro så var det et tegn på at han var trofast [:D]

håper dette stemmer da margrete[;)]

Ouff, jeg drømte at JEG var utro i natt... opptil flere ganger, og attpåtil med en som jeg kjenner veldig godt. [8|][8|]

ORIGINAL: Karo

ORIGINAL: Jandia

Ouff, jeg drømte at JEG var utro i natt... opptil flere ganger, og attpåtil med en som jeg kjenner veldig godt. [8|][8|]

Den er litt verre.. haha

Men jeg kan love at jeg er VELDIG trofast da, så det kan jo være litt sannhet i at om man drømmer om partnern er utro, så er han trofast. [:D]

Ifølge drømmetyding skal det bety lykke hvis du drømmer at du blir bedratt[:)]
Så det er visst ingen fare, damer....

har hatt en del sånne drømmer jeg også! er ikke noe kjekt i det hele tatt!! [:'(]
Men heldigvis har ikke det skjedd i virkligheten da!

Back
Topp