Ekkel detalj ..

tosmå <3

Glad i forumet
Mandag ettermiddag fekk eg brunt utflod... ikkje mykje .... men kjenne eg ikkje likte da .... ligeså tirsdag og idag ...
Søndagskveld hadde eg ei vond murring ....men ingenting etterpå, utenom svak murring og strekk her å der ...
Ringte te helsesenteret,... men fekk beskjed om at da var ikkje så mykje å gjera og så trengte da ikkje vera noko ...
Var til legen sist veke, då bestillte han tidleg ul pga eg mista i april.... så den timen vente å vente eg på... for no kjenne eg at eg vil veta ... vil så mykje at da ska gå bra!!!

Krysser fingre for at alt er som det skal med lille spiren. :)

Krysser fingrene for at det skal gå bra! Håper det bare er noe uskyldig, kan jo fort være det :)

Krysser fingrene for at alt er bare bra! :-)

Huff! Får håpe alt står bra til med spiren. Om det er noen trøst hadde jeg mye brun utflod i første svangerskapet mitt, og har en frisk og rask 3 åring i dag :) så forhåpentligvis er det ingenting :)

Uff da. Håper det går fint med spiren.

Jeg hadde litt brun utflod med førstemann. Og litt friskt blod, men gikk fint det :-)

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Håper det bare er en uskyldig liten blødning. Og at du får time til ul fort så du slipper vente så lenge.

Termin 11 mars 2014 ♡

Då gjekk da gale vegen .... begynte å blø skikkeleg ... ein Sa 6+0 .....
Håpet var der heilt te murringane kom... og da kom meir å meir brunt og til slutt blod .... og vondter ...

Back
Topp