ekkel dag igår..

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
var på jobben igår, og plutselig kommer svigermor inn, og er helt på gråten og hysterisk! sier jeg må få noen til å ta over for meg fort!!! jeg forstår ikke hva hun skal frem til.. Hun får tilslutt frem at det brenner hjemme hos meg! og jeg blir litt paff..spør etter dattra mi (svigermor passer henne mens jeg er på jobb) får vite at jenta sitter i bilen, og sambo var på vei hjem. så da pustet jeg lettet ut..og sa at hun kunne bare ta med seg jenta mi hjem til seg og legge henne der. så fikk det gå som det gikk med huset.. trodde jo at det var noe som hadde skjedd med jenta mi eller sambo...at noen hadde dødd... men så var det bare huset [:D] er super letta...

det var heller ikke noe brann hjemme, kunne ha blitt ja, men det gikk bra [;)] det var jeg i gravid-tåka som skulle koke noen flaske smokker etter at snuppa fikk middagen sin kl 13.. og kl 13.30 dro vil til svigermor, og så dro jeg direkte til jobb... hadde helt glemt smokke kokinga..smokkene hadde kokt  6 timer..så det var veldig grått i huset... og det lukter jo "gammelerik" av slikt og.. syns det er rart jeg ikke hørte at det kokte eller la merke til det da vi gikk ut...men kjenner at mesteparten av dagen igår er veldig fjern...husker liksom ikke alt jeg har gjort.. tror jeg er litt sliten...

så vi har vasket hus!!! er ikke helt ferdig enda, men får ta det i morgen..snuppa ligger hos svigermor inatt også [&o] savner henne da..men har tidligvakt imorgen og hadde senvakt ikveld..så da var det ikke så mye vits i at hun bare sover her..skal bli godt med fri på fredag..

Så bra at alt gikk fint!
Et godt eksempel på at de verste bekymringer blir det ikke noe av[:)]

ORIGINAL: Trulla75

Så bra at alt gikk fint!
Et godt eksempel på at de verste bekymringer blir det ikke noe av[:)]

hehe,ja og at materielle skader ikke betyr en dritt iforhold [:)] 

wææ.. for en ekkel måte å få vite det på da [&o]
godt det gikk bra med alle sammen (utenom at huset fikk seg en lukt)
off.. det er altfor fort gjort [&:]

Back
Topp