Eli81
Glad i forumet
Jeg har kjent mye liv i magen hver eneste dag, siden første uka i januar, og har selvfølgelig vært kjempefornøyd med det! Men på lørdag merket jeg at det var mye mer stille enn vanlig, noe som i og for seg ikke er til å bli hysterisk over. Det som derimot var verre, var at hele søndagen kjente jeg ingenting. Jeg drakk saft, dyttet, bøyde meg osv, men ingenting hjalp. Da jeg var ferdig på jobb kl 21.00 var jeg så bekymret at jeg ringte sykehuset, og de ba meg komme med en gang. Jeg syns liksom at jeg maste litt jeg, men hadde altså en kjempedårlig følelse. Drog hjem og hentet mannen, og drog til føden. Der var de altså SÅ hyggelige!!! De skulle prøve å finne hjertelyden først, og de fant den med en gang!
Jeg har aldri vært så glad for å høre noen små dunk før altså!!! Jordmora var veldig grundig, og tok BT, urinprøve + enda en gang med apperatet så vi fikk høre hjertelyden, og alt ser ut til å være i orden.
Jordmora sa forresten at om noen som vanligvis kjenner liv hver dag, ikke har kjent noe, ber de dem ALLTID om å komme inn til sjekk, for det tar de alltid på alvor.
Må bare si at jeg er veldig glad for måten bekymringen min ble tatt på, at vi ikke ble avfeid med at jeg skal til jordmor i morgen, og alt sikkert er bra.
Og selvfølgelig....når jeg kom hjem og hadde lagt meg, DA var det full action i magen igjen. Typisk!!!
Jeg har aldri vært så glad for å høre noen små dunk før altså!!! Jordmora var veldig grundig, og tok BT, urinprøve + enda en gang med apperatet så vi fikk høre hjertelyden, og alt ser ut til å være i orden.
Jordmora sa forresten at om noen som vanligvis kjenner liv hver dag, ikke har kjent noe, ber de dem ALLTID om å komme inn til sjekk, for det tar de alltid på alvor.
Må bare si at jeg er veldig glad for måten bekymringen min ble tatt på, at vi ikke ble avfeid med at jeg skal til jordmor i morgen, og alt sikkert er bra.
Og selvfølgelig....når jeg kom hjem og hadde lagt meg, DA var det full action i magen igjen. Typisk!!!