EKG imorgen

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Da er tiden kommet for å gå et helt døgn med en EKG - maskin. Blir både spennende og skummelt på en gang :P Gå koblet til en liten maskin, og gjøre hverdagens syssler :P

Jaha? Er det noen spesiell grunn til det?
(kan jo godt hende du har sagt det før uten at jeg husker det, *teflonhjerne...)

I fjor sommer ble jeg fryktelig svimmel, reiste til legen (vikar) og ble sykemeldt fra jobben en ukes tid. Da fikk jeg resept på reisesyketabletter, for legen jeg kom til håpet jeg kom meg i full jobb med en gang igjen. (En fryktelig dum lege, som ikke tok meg på alvor).

Så prøvde jeg meg på jobb mandagen etter der igjen, og det resulterte i at jeg ble henta på jobb av venninna mi, reiste til legen (en annen vikar), og han sendte meg rett på akutten pga sympomene jeg hadde. Svimmel, snøvling og det ene øyelokket mitt var en del lavere enn det andre.

Jeg lå der i en uke med masse prøver, tok blodprøver og målte blodtrykk hver dag, lå med en EKG - maskin som målte historikken i kroppen min, og en tur inni en trommel (MR). Der fant de en liten cyste på strl med en ert. Litt usikkert om den trigga noe, men de kom til en konklusjon om at jeg var fullstendig utslitt.

Et halvt år etterpå tok jeg en MR igjen, og cysten var borte :) Og nå skal jeg gå med en EKG - maskin et helt døgn. Pga legene vil være sikre på at det ikke er hjertet mitt det er noe med. Syns det tok veldig lang tid, men sånn er det med køer på sykehuset.

Oi, så skummelt og ekkelt!! Godt du får oppfølging nå da, selv om det har tatt sin tid. Får håpe at alt er bra på ekgen da =)

Back
Topp