eit teit spørsmål..

x1xiza

Glad i forumet
kor ofte har dere sex ( dere som prøver å bli gravid, og dere som klarte det ) ?? eg klarer ikkje å ha sex før mensen er heilt over, er det unormalt? *litt flau her* [:)] har hørt historier der folk meiner at befruktinga sjedde under mensen..men eg får meg ikkje heilt til å ha lyst å ha sex då...
 
hei iza,som det sies her inne ingen spørsmål er for dumme!![;)]

sex under mensen?nei er du gal ikke i mitt tilfelle iallefall!!![:'(]øm å vondt,å føler meg liksom ikke på mitt mest sexye....hehe.men sånn vi har gjort det til nå så er det full fres hver dag når mensen er over,tenkte å teste ut en ny metode denne mnd.for det pleier jo å dabbe litt av når jeg tror jeg har hatt eggløsning,men annen hver dag burde vel holde....[8D]da har vi gjort det vi kan selv om eggløsning kansje faller på en annen dag en det vi trodde!for sånne som meg med litt ustabil syklus...[:@]

men alle må jo gjøre det di føler for,det skal jo ikke være for mye stress med det heller da...
å i disse travle tider er det ikke altid så lett!

lykke til i loppe kassa....[:D]
 
Vi klarer heller ikke ha sex når jeg har mensen...[:'(]

Prøver sånn ca annenhver dag stort sett..
 
takk[;)] denne gangen har mensen vart lenge[:'(] syklusen min er jo heilt snudd på hodet så[&o] men håper på klar bane snart!![;)]
 
Det samme gjelder for oss [:D]

ORIGINAL: hes

Vi klarer heller ikke ha sex når jeg har mensen...[:'(]

Prøver sånn ca annenhver dag stort sett..
 
hehe[:D] trodde kanskje eg var litt rar eg, men det er eg jo ikkje jippi heheh[:D]
 
ORIGINAL: hes

Vi klarer heller ikke ha sex når jeg har mensen...[:'(]

Prøver sånn ca annenhver dag stort sett..

Heisann. Bare må spørre jeg; hvordan får dere tid til å ha sex annenhver dag? Vi har jo knapt nok overskudd til å gjøre det i eggløsningsperioden, og hvertfall ikke hele mnd. Hver gang jeg får mensen tenker jeg at nå skal vi kjøre på annen hver dag hele mnd, men det går bare ikke! Vi er sjelden hjemme samtidig, og når vi er det så er vi så slitne at sex ikke akkurat prioriteres!
 
En kjapp en på badet kan anbefales [;)]
 
Vi er stort sett hjemme på kveldstid nå siden vi har en sønn fra før - og nå er det rett og slett prioritert å ha sex..."ler"

Orker ikke å vente i 8 mnd denne gangen (selv om jeg vet at det kan gå enda lenger også)..Så da gjør vi vertfall "vår del" så vi slipper å tenke på at det kan være problemet..
 
[:D] mangen gode forslag her[:D]
 
Dere har ikke barn fra før? Da kan dere jo hompe før middag, i dusjen ta en middagslur osv...;)

Måå jo ikke være på kveldstid...hehe..
 
Jo det er viktig at vi venter til etter mørkets frembrudd. Det er derfor det har gått så dårlig med oss i sommer.... He he, det er vel det at vi må roe ned litt en periode. Nei vi har ikke barn sammen, og vi lever deretter! Har tenkt på hvordan det blir når/hvis vi får barn, hvordan vi må legge om livsstilen vår! Blir litt rart, men tror det skal bli godt også.....
 
[:D] hehe må berre le litt her eg[:D] ønsker dere alle ein fin dag[;)]
 
et godt tips,men husk å legge deg ned med beina i været en halvtimes tid....hehe for et syn....[:D]
 
Back
Topp