eit spørsmål om flytur..

zala85

Forelsket i forumet
me reise til mallorca på lørdag, og eg byrja å tenke på bleieskift på flyet. det e jo mange som har vore på flyreis i sommar, og veit de om det er stellebrett på doen på flyet? sikkert veldig dumt spm men...

Er stellebord inne på toalettet der. Du slår d ned over doen (eller var d vasken?). sinnsykt trangt i hvert fall. Jeg sto med døra oppe, for halve ræva var jo utenfor mens j skifta på ungen [:D]

Det har de. Et ganske lite et på veggen over doen.

Kan desverre ikke hjelpe deg, men ville tru de hadde det. for trur ikke de vil ha bæsje lukt i flyet der passasjerene sitter[:D]

Dere må ha en kjempe god tur og kose dere masse[:)]

ORIGINAL: matvrak

Er stellebord inne på toalettet der. Du slår d ned over doen (eller var d vasken?). sinnsykt trangt i hvert fall. Jeg sto med døra oppe, for halve ræva var jo utenfor mens j skifta på ungen [:D]

Hehe.. høyres jo artig ut... får spreidd lukta litt då ;-)

ORIGINAL: jcecilie

Kan desverre ikke hjelpe deg, men ville tru de hadde det. for trur ikke de vil ha bæsje lukt i flyet der passasjerene sitter[:D]

Dere må ha en kjempe god tur og kose dere masse[:)]

tusen takk for det :-) gler oss mykje til litt sommar og varme!

Riktig god tur![:D]

tusen takk:-)

Vi var til Mallorca forrige uke. Helt fantastisk fin plass for barn og kort flytur, bare 3timer. Vi hadde sol hver dag,så vi hadde ikke lyst hjem igjen[:)] Vi flydde med Thommas Cook, og der var det god plass til å skifte bleie på doen.
God tur [;)]

vi kom hjem fra Malorca på tirsdag, flydde også med thomas cook, kjempe fin og god plass, men vi tok bare et feltskift på flyplassen rett før vi gikk ombord, han bæsja ikke på flyet og det ble ikke noe ny før vi landa. Vi var i Alqudia, trivdes super mye der bodde på et kjempe bra hotell, skal gjerne tilbake dit, og været var knall, kos dere masse =)

Me skal fly med SAS... skal til calad'or.. vermeldinga er ikkje av den beste.. er meldt regn 3 av dagane, men ikkje så store mengder heldigvis ;-) skal nok kosa oss uansett :-)

Back
Topp