Eit innlegg på nynorsk

lykkelita*

Forumet er livet
Hei alle saman. Eg øvar meg til nynorsk-tentamen i morgen tidleg. Eg suger i nynorsk og tren hjelpa dykkar. Er det nokon her inne som kan svare meg på nynorsk og kommentere feila mine? Det hadde vært til stor hjelp for ein stakkars bokmål-skrivar.

eg er ei flittig jente som elskar å ta oppvasken. eg har raude oppvaskhanskar og skriver bare tøv no, fordi eg ikkje har noko bodskap. eg er ein riktig tullebukk! eg elskar deg av heile mi blodpumpe og øsnkjer å slikke deg kring etarholet.

hjelp meg, vær så snill....

[:D][:D][:D][:D]

(kan ikke nynorsk særlig godt, men du fikk meg hvertfall til å smile [:)][:D][:D])

ORIGINAL: ~Elita~

Du kan begynne med stor bokstav etter punktum [8D]

hehe, orke ikkje trykke på den knappen, har ein liten på fanget[;)]

Hei alle saman. Eg øvar meg til nynorsk-tentamen i morgon tidleg. Eg sug i nynorsk og treng hjelpa dykkar. Er det nokon her inne som kan svare meg på nynorsk og kommentere feila mine? Det hadde vært til stor hjelp for ein stakkars bokmål-skrivar.

Eg er ei flittig jente som elskar å ta oppvasken. Eg har raude oppvaskhanskar og skriv berre tøv no, fordi eg ikkje har nokon bodskap. Eg er ein riktig tullebukk! Eg elskar deg av heile mi blodpumpe og ynskjer å slikke deg kring etarholet.

hjelp meg, vær så snill....

Du burde ikkje starte alle setningane dine med "eg".....

hehe, skal jeg kommentere det du skreiv eller noe annet?

Back
Topp